Beste cruisefan's
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar van wat iedereen uit dit forum z'n favoriete cruiseschip is en waarom.
En wat de mooiste en/of leukste cruise is geweest die ze ooit hebben meegemaakt en welke cruises ze ooit hebben meegemaakt.
Ik denk zelf dat het erg leuk is voor dit forum om iedereen waar je normaal vragen aan stelt eens te weten wat hun favoriete zijn en wat ze in de cruisewereld hebben meegemaakt.
Mijn favoriete cruiseschip is de Mariner of the seas omdat dit het nieuwste schip uit de voyager class van Royal Caribbean is.
Ik hoop dat ik eind van dit jaar en anders begin volgend jaar een cruise met haar mag meemaken.
De favoriete route die ik heb ervaren was de Route met de Grand Princess vanuit Rotterdam naar Hamburg, Oslo en als eindpunt Kopenhagen en mijn favoriete plaats was dan toch Oslo schitterend die Noorse Fjorden.
Het was alleen jammer dat de gemiddelde leeftijd op deze cruise erg hoog was maar dat kwam omdat dit van oorsprong een transatlantische overtocht was en dat wij geluk hadden met nog ongeveer 40 Nederlanders die in Rotterdam mochten opstappen.
Het schip zelf was erg mooi maar je kon aan de buitenkant wel zien dat ze aan haar droogdok periode toe was want eigenlijk zou ze deze krijgen voordat ze naar Europa kwam.
Groeten van Ivo Boekee