Carnival Triumph, Destiny of Victory

• Vionne

Ik wil samen met m'n moeder 1 van deze cruises gaan maken.

Welke is de leukste, mooiste?

Wie heeft ervaringen?

• brenda

Hoi,

Al deze 3 boten zijn het zelfde destiny is de oudste dan de Triumph en dan de Victory qua indeling zijn ze allemaal gelijk en de Destiny vaart de zuidelijke carribische route vanuit San Juan Puerto Rico de andere 2 varen om en om de Oostenlijke en de Westelijke carribische route. Ik zelf heb met de Victory en de Triumph gevaren wereld vakantie was dat ben r aan verslaafd volg gaat ik weer maar dan met de Legend. Veel cruise plezier!!!

• Elly de Graaf

Hallo,

Mijn man en ik heb al een keer of 8 een cruise gemaakt. De mooiste tot nu toe was die met de Galaxy vanuit San Fransisco door het Panamakanaal naar het Caribisch gebied. Deze cruise duurde 2 weken en was van begin tot het eind perfect! Vind je dit te lang dan komt als goede tweede een cruise in het Caribisch gebied waarbij je o.a Cozumel en Jamaica aandoet. Als je minimaal een vier sterren schip kiest, zijn eigenlijk alle maatschappijen gewoon goed. Al is het wel slim om de onderlinge cruises op prijs te vergelijken.

Ben je niet roker dan is de Paradise van Carnival Cruise Lines een aanrader. Dit is nl. een rookvrij schip!

Wij gaan eind van het jaar weer een cruise maken en zien er al weer met veel verlangen naar uit.

Wij wensen jullie ook veel plezier.

Elly de Graaf

• Desiree Kruithof

Hallo wij hebben pas 3 keer een cruise gemaakt. De laatste was op 18 sept. j.l. en we hebben de Mediteranee gevaren. Dit was prachtig, eindeloos met woorden niet te beschrijven. Vorig jaar hebben we met de Holland America Line het Caribisch gebied gevaren en dat jaar daarvoor zijn we met Royal Caribean naar Haiti, Mexico,

Jamaica en Cayman Islands geweest. Nu moeten we een keuze maken tussen het Panama kanaal en toch weer iets in Europa.

We hebben op onze laatste reis van de bemanning gehoord dat het Panamakanaal heel mooi is maar de eilanden die je er omheen aandoet allemaal op elkaar lijken vooral veel stranden. Europa is ons zeer goed bevallen vooral omdat er veel bezienswaardigheden zijn. Maar wij kunnen niet echt een keus maken. Het prijs verschil is ook niet groot Europa is duurder varen en voor Panamakanaal zijn de vliegtickets weer duurder. Wij hebben uitgerekend dat we rond de 3500 euro voor 2 pers. kwijt zijn. Weten jullie of er goedkopere maatschappijen zijn voor ongeveer 2 weken (12 - 14 dagen) naar het Panamakanaal?

Ik zou jullie erkentelijk zijn.

Vriendelijke groeten Desiree Kruithof