1ste keer

• wil

wij gaan een cruise maken met de Carnival Destiny, in de kerstperiode, wat kunnen we verwachten, wat voor dress code bestaat er voor de feestdagen, waar moet ik op letten, welke creditcard kan je het beste meenemen, waar kan ik dit soort informatie terug vinden,

groetjes Wilma en bij voorbaat mijn dank.

• nederlandse cruise site

Hallo,

Alle gevraagde info is beschikbaar op www.nedcruise.info.

Indien er toch nog info mocht ontbreken, svp. een mailtje en zal ik proberen deze te beantwoorden.

Duurt nog even, maar alvast een heel fijne cruise gewenst.

Mvrg.

Harm Brink - Nederlandse Cruise site.

• Hendrikus

Beste Wilma,

Bel: 0800-CARNIVAL(227-6482), of Fax: 31-72-511-9397, of Email: info@carnivalholland.com

Daar weet men -mag ik aannemen- alles mbt Carnival-cruises.

Ook op de forums van Cruisemates.com, Cruisecritics.com en CruiseAddicts.com is veel informatie te lezen.

Bon Voyage, Hendrikus.

• Daniella

Beste Wilma,

Aangezien ik op de Carnival Destiny heb gewerkt als purser en rep@sea kan ik je de volgende info geven.

Ze accepteren master,visa en american express. Ook travelerchecks kun je inwisslelen op het schip zelf.

ZEER BELANGRIJK!!!………informeer je creditcard maatschappij voor dat je gaat cruisen dat je een cruise gaat maken!!! De reden hiervoor is dat je ( vooral met de Destiny is een week cruisen) op veel verschillende plaatsen( landen) komt in een hele korte tijd. Als de creditcard maatschappij dit ziet vertrouwen ze het niet en houden rekening ermee dat je cc wel eens gestolen kan zijn en blokkeren ze je cc.

Je wilt niet weten hoeveel mensen ik aan de balie heb gehad die in paniek waren hierdoor en wat voor een gedoe het is om van het schip te moeten bellen ( en soms kan dit alleen aan land) om dit recht te zetten.Verspilde tijd en veel stress en dat in je vakantie.Ik begrijp ook nog steeds niet dat de reisbureaus deze informatie vaak niet geven aan cruisers.

Wat een dresscode betreft doe aan wat je wilt behalve op gala night dragen de meeste mannen een smoking en vrouwen een lange gala jurk. Je kunt dit ook huren op het schip maar hangt wel een prijskaartje aan. Als je geen lange jurk wil dragen is gewoon nette kleding ook goed.Tegenover de Amerikanen zien de Nederlanders over het algemeen zowiezo beter gekleed uit. Als je nog vragen hebt kun je mij altijd mailen en je zult een onvergetelijke tijd krijgen dat weet ik zeker.

Groetjes,

Daniella

• wil

Danielle bedankt voor de info, ik verheug me er heel erg op, weet jij welke hut je het beste kan nemen we hebben nu klasse 6a, is het waar dat de drankjes niet inclusief zijn, we hebben “volpension”. Heb jij de kerstdagen mee gemaakt op t schip? Is het echt feestelijk? Kom je snel in contact met medevaarders? Is het niet te vermoeiend een week cruisen (ik bedoel met andere landen bezoeken ect ect) Is er een dansgelegenheid op het schip, met oa disco muziek?

Vast bedankt voor je antwoorden,

groetjes Wil

• wil

dank voor de info, hier kan ik wat mee

• Lise

hoi daar,

ik wil ook graag op een schip werken, hoe ga ik dat aanpakken heb je misschien wat adresjes voor me of iets?

kan je me even mailen dan?

groetjes,

Lise