infinity

• eer

wie heeft er al eens gevaren met de infinity. Wij hebben 1 kind van 8 jaar. Heeft Celebrity cruises net zo'n leuke kinderentertainment en glijbanen e.d. als rederij Carnival cruises of Royal carribean?

Wij zijn al eens met Carnival Fantasy geweest en dat vond ze geweldig. Veel spelletjes, een glijbaan en lekker (aangepast) eten.

• Monique

Hallo eer

Ik heb een paar keer met de Millennium gevaren. En ik ga dit jaar nog met de Constellation. Deze schepen vallen in dezelfde klasse als de Infintity en de Summit. Deze rederij ,Celebrity, heeft over het algemeen een wat formeel tintje. Het staat bekend vanwege het lekkere eten. De schepen zijn wat rustiger ingericht met veel hout en kunst. Een paar zwembaden en bubbelbaden, maar geen glijbaan. Bij het zwembad is er een animatie team. Wat er verder nog voor kinderen georganiseerd wordt, daar heb ik niet zo op gelet. Ik heb zelf geen kinderen. Ik hoop dat u aan deze infomatie wat heeft, en dat het een bijdrage kan leveren aan de keuze.

Groet,

Monique

• scud

Je kunt beter Carnival kiezen

• eer

Hoi,

Inmiddels op de Infinity geweest. Voor de kinderen van 3 t/m 12 jaar is het fantastisch. Vanaf 09.00 uur t/m 22.00 uur 's avonds zijn er speciale kinderactiviteiten in de Funfactory (aparte gedeelte op het schip, met ballenbad. knutselhoek, playstations, tv.)

Er is een klein apart kinderzwembad buiten, alleen voor de allerkleinsten (tot je enkels). Maar de iets grote kinderen kunnen in het “grote zwembad” (zonder glijbaan) terecht.

Er wordt echter geen Nederlands gesproken, maar het team is echt enthousiast en met handen en voeten en met plaatjes kunnen ze goed communiceren. Hierdoor leert je kind spelerderwijs ook een klein beetje Engels.

(piratendag, sponsbobdag, kinderbingo, karaoke, pizza maken, 1x per week disco, talentenshow, knutselen, teveel om op te noemen.

Maak je geen zorgen, je kind(eren) zijn in proffesionele handen. Het is super kindvriendelijk, dus neem gerust je kind mee