Miami

• Frank

Hoi,

Kan iemand me vertellen hoe dat nu werkt? Als je om 16:00 uur vertrekt vanuit Miami hoe lang van te voren kun je dan al aan boord gaan? IS dat een beetje te doen van de boot naar Miami Airport?? Etc, etc, alle info vind ik leuk om te lezen.

Frank

• bennyblanco

Als je om 1600 uur vertrekt vanuit Miami, dan kun je meestal al aan boord vanaf 1200 of 1300 uur,

meestal is er dn al een restaurant open waar je wat kan eten, op je vraag of het te doen is van de boot naar miami airport, dit is een ritje van ongeveer 10 minuten, maar als je de mogelijkheid hebt blijf dan nog een dag of twee in Miami, dit is zo'n geweldige stad!, ik ben reeds drie keer vertrokken vanuit Miami met Royal Caribbean, dus als je nog vragen hebt!!

Benny

-Voyager of the Seas

-Explorer of the Seas

-Navigator of the Seas

-03/04 Carnival Pride/ Mexican Riviera

• frank

Benny,

Bedankt voor je reactie. Ik ben al een paar dagen in Miami voordat we gaan varen . Als we weer in Miami aankomen moeten we naar Philadelphia. Ik las dat we om 08:00 weer in Miami aankomen. Hoe laat kan ik dan op het vliegveld zijn zonder dat we ons rothaasten?

Frank

• bennyblanco

Frank,

Op de avond voordat je aankomt in Miami moet je je koffers al op de gang zetten,

ook heb je dan al moeten aangeven of je een vroege vlucht hebt, als je dit niet aangeeft heb je kans dat je als één van de laatsten van boord mag en geloof mij, dat wil je niet want je kan meestal niks meer te eten of te drinken krijgen, dus zeg dat je een vroege vlucht hebt, dan heb je genoeg tijd, ik weet niet hoelaat je vertrekt naar Philly maar dan moet je voldoende tijd hebben

( let op , dit zijn mijn ervaringen met Royal Caribbean, hoe het met andere cruisemaatschappijen gaat weet ik niet)

Benny.

• scud

Een dag van te voren kun je aangeven welk hoe laat je van board moet gaan, bij NCL heb je zelf Express Disembarkation, je bent dan de eerste die van board af mag gaan maar dan moet je wel zelf alle bagage meenemen. Zorg er voor dat je je vlucht niet eerder dan 11 uur 's ochtends boekt!

• Frank

Bedankt voor de info maar weer, zeer bruikbaar!

Ik heb de vlucht maar geboekt rond 14:30 dat zou te doen moeten zijn.