Amerikaanse reviews

• inge

Hallo,

Ik ben dus bezig om een leuke cruise te zoeken om mijn lief mee te verassen. In eerste instantie voelde ik wel wat voor het free-style concept, maar ik sta nu ook open voor de ‘traditionele’ manier.

Nu ben ik helemaal enthousiast over de cruise vanaf Aruba met de Carnival Destiny.

Helaas lees ik op amerikaanse cruise-review-sites overwegend zeer negatieve berichten over dit schip. Zou oud zijn, smerig, vies eten, personeel niet vriendelijk, slecht entertainment en ga zo maar door.

Zijn deze reviews betrouwbaar, ik bedoel, amerikanen zijn nu eenmaal anders ingesteld dan europeanen? Klagen naar mijn mening erg snel.

Ik hoop eigenlijk op positieve ervaringen met dit schip want de reis spreekt mij heel erg aan.

groetjes en alvast bedankt, Inge

• Sandra

Hallo Inge,

Niet te zwaar aan tillen.

Amerikanen hun grootste hobby is klagen, gokken en eten.

Ik heb zelf op de Destiny gewerkt als purser en het is een goed verzorgd en heel leuk schip waar jij en je lief zeker de tijd van je leven zult hebben.

Als je nog meer vragen hebt, kun je me altijd mailen,

Groetjes Sandra

• Astrid

Ha Sandra,

Toen jij op de Destiny werkte, was dit ook ten tijde van de de route Aruba, San Juan, St. Thomas, Dominica en Barbados? Zo ja, heb jij nog bruikbare do's en don't voor aan land.

Het schip zelf is denk ik vergelijkbaar met de Triumph uit dezelfde vloot, waarmee wij vorig jaar zijn gevaren, toch?

Groetjes Astrid

• wilma

Ben net terug van de aruba trip, met de carnival, van 24 tot 31 december zaten wij op de boot.

Ik heb geen enkele klacht erover, heb er zeer van genoten, het eten is goed zowel aan het buffet als in het restaurant, over de service mag je helemaal niet klagen, erg vriendelijk personeel. Er is genoeg amusement aan boord, piano bar met David mag je zeker niet missen, lekker meezingen op de nummers die je zelf kan aanvragen, di en donderdagavond is het formele avond, lekker dress-up uit eten gaan, is ook een belevenis op zich.

Enige nadeel vond k wel dat “gepusch”om foto's te laten maken (zijn erg duur) en drankjes lichtelijk opgedrongen krijgen (logisch want hun moeten natuurlijk ook geld verdienen, maar soms is dat wel irritant).

Zou zeker volgende keer weer deze rederij boeken.

Groetjes Wilma