Wij willen van de zomer een cruise maken in de Carribean. Ook willen we dan gaan zwemmen met dolfijnen. Wie weet waar we dat het beste kunnen doen.
Alvast bedankt,
Ruud
He Ruud,
Wij hebben in 2004 gezwommen met dolfijnen in Cozumel.We hadden ons er veel van voorgesteld maar het viel daar een beetje tegen, ook gelet op de hoge prijs van 88 dollar p.p.
Wat een aanrader is ,is het zwemmen in de open zee met stingrays in stingray city op de grand Cayman.Dat is echt onvergetelijk.
Veel plezier.
CT
Wij zijn al op verschillende plekken geweest in het caraibisch gebied waar je kan zwemmen met dolfijnen. Ik kan je vertellen dat het op Curacao errrrug duur is, + het vindt plaats in een niet-natuurlijke omgeving (denk aan Dolfinarium Harderwijk)!!
Wij zwommen met dolfijnen in Varadero, Cuba.
Ik weet niet of er een cruise in die buurt komt?? In ieder geval is dit tot nu toe nog de goedkoopste plek die we gezien hebben, en de mooiste (=natuurlijkste) + er wordt goed gezorgd voor de dolfijnen. Voor 69 dollar heb je er een geweldige ervaring. Eerst een show met dolfijnen, waarbij je veel info krijgt over de dieren; daarna zwem je met dolfijnen ruim een half uur: 2 dolfijnen op 4 personen! Ook dit is vrij uniek, op andere plaatsen waar wij waren, gebeurde het in grote groepen, bv. 10 pers. met 2 dolfijnen…
Hallo CT,
Ik ga in Juli via een cruise naar Cozumel. Wil ook heel graag een keertje met dolfijnen zwemmen. Ik zag dat ik nu al kan boeken via internet, moet ik wel m'n creditcard nummer achterlaten. Mijn vraag aan u is of u dat ook heeft gedaan en of dat wel te vertrouwen is. Ik ben nl bang dat als we in juli via de rederij boeken we te laat zijn er dan geen plaatsen meer vrij zijn.
mvgr. Chantal
Hallo C,
Wij hebben al onze excursies via internet geboekt.Wel bij de rederij zelf, in dit geval was dat Celebrity Cruises.Het heeft 100% goed gewerkt.De vouchers lagen allemaal klaar in de hut bij aankomst en de betaling was vooraf al van de kaart afgeschreven.Dus helemaal goed, de site van Celebrity wijst het vanzelf, je moet wel je reserveringsnummer invullen dus zorg dat je die van het reisbureau ontvangt.
Veel plezier!
CTChantal Doorn schreef:
>
> Hallo CT,
>
> Ik ga in Juli via een cruise naar Cozumel. Wil ook heel graag
> een keertje met dolfijnen zwemmen. Ik zag dat ik nu al kan
> boeken via internet, moet ik wel m'n creditcard nummer
> achterlaten. Mijn vraag aan u is of u dat ook heeft gedaan en
> of dat wel te vertrouwen is. Ik ben nl bang dat als we in
> juli via de rederij boeken we te laat zijn er dan geen
> plaatsen meer vrij zijn.
>
> mvgr. Chantal
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?