Info Cruise International

• Klokje

Hoi hoi,

Is hier iemand bekend met Info cruise International?

Zo ja wat zijn de ervaringen?

Ik vind het een beetje vreemd dat ik 77 euro moet betalen voor een infodag. Wat als blijkt dat het toch niks voor mij is (daar is tenslotte een infodag voor naar mijn idee)? Bovendien lijkt het dat zij mij moeten betalen in plaats van ik hun. Of werkt dit totaal anders?

Zou graag jullie ervaring/ mening hier over horen.

Groetjes

• AR

Niet doen…. Belachelijk 77 Euro

• Leon Michon

Beste klokje,

Ik heb de seminar van infocruise gedaan en was ook benieuwd wat ik er voor zou krijgen,nou dat is het volgende je krijgt een boek met alle informatie over de cruiseindustrie en een video over het leven als crew op een boot.

Tevens doen zij alle research voor je, betreffende welke maatschapijen je het beste aan kan schrijven ,en deze service mag je voor de rest van je leven gebruiken.

Ik denk dat het handig is om eerst op internet te kijken of het wat voor je is,om dan als je het zeker weet je te melden bij infocruise .

Je zal zien dat 77 euro dan wel meevalt zeker als je weet dat je nog wel meer kosten zal moeten maken voor je aan boord bent (medische keuring,uniform,transport,vliegticket etc etc) maar ook hier adviseert infocruise je in.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb,

GROET LEON.