werken op cruiseschip

• Twan

Hallo,

Ik ben van plan om samen met een vriend van me een half jaar door midden en zuidamerika te gaan rezein. Wij zouden graag een deel daarvan gaan werken op een cruiseschip. Totnutoe hebben we echter alleen nog vacatures voor vaste banen gevonden.

Kan iemand mij mischien meer vertellen over hoe wij een korte werkvakantie op een cruise-schip in het caribisch gebied kunnen regelen?

Groeten,

Twan

• Cruisegirl

De meeste contracten op cruiseschepen zijn minimaal een half jaar. Kijk anders eens op www.cruiseweb.nl, daar vind je heel veel informatie over werken op cruiseschepen, een leuk forum en een reeks links naar diverse rederijen. Succes!

• ron

hallo,

ben ook van plan om op een cruisschip te gaan werken in het caribisch gebied, maar ik heb juist moeite met het vinden van een vaste baan!!,

kun jij mischien vertellen waar ik die kan vinden via internet?

alvast bedankt,

ronTwan schreef:

>

>

> Hallo,

>

> Ik ben van plan om samen met een vriend van me een half jaar

> door midden en zuidamerika te gaan rezein. Wij zouden graag

> een deel daarvan gaan werken op een cruiseschip. Totnutoe

> hebben we echter alleen nog vacatures voor vaste banen

> gevonden.

>

> Kan iemand mij mischien meer vertellen over hoe wij een korte

> werkvakantie op een cruise-schip in het caribisch gebied

> kunnen regelen?

>

> Groeten,

>

> Twan

• apeldoorn-noord

Op Cruiseweb vind je gratis alle adressen, informatie, formulieren, links, tips en een uitgebreid forum over werken op cruiseschepen en cruiseferries met tips en ervaringen van anderen en Cruiseweb zelf…

Wekelijks een overzicht van alle vacatures uit de diverse kranten en tijdschriften…

Waarom (veel) geld betalen voor een seminar als je via Cruiseweb ook gratis aan een baan op een cruiseschip of cruiseferry kan komen…

Cruiseweb is gemaakt door een bemanningslid met ruim 8 jaar ervaring als Security Guard, Ship Photographer en Internet Café Manager op cruiseschepen en cruiseferries van diverse rederijen…

Cruiseweb is de beste en goedkoopste manier om een interessante baan op een cruiseschip of cruiseferry te vinden.

Bert Hagenaar

Cruiseweb

Veerweg 4

5335 LB Alem

Nederland

http://www.cruiseweb.nl

info@cruiseweb.nl