dolfijnen

• Chantal Doorn

Ik ga in Juli met een cruise naar Cozumel. Wil daar graag een keert met dolfijnen zwemmen. Ik zag dat ik zelf kan boeken via internet, dan moet ik wel m'n creditcard nummer achterlaten. Mijn vraag is of dat wel te vertrouwen is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

mvgr. Chantal

• Jozef

Beste Chantal,

check voor het zwemmen met dolfijnen eens op een van de vele Amerikaanse Cruise-Critic/Review/Opinie-sites.

V.w.b. het ‘achterlaten’ van je credircard het volgende: Als je een cruise boekt bij een Amerikaans reisburo (veeeeeeel goedkoper dan in Nederland/Belgie) kun je bijna niet anders dan via je creditcard (en internet) betalen. Ik heb al een aantal keer op deze manier een cruise geboekt en het is altijd prima gegaan.

Gr. Jozef.

• MR

Ik heb in Puerto Aventuras met dolfijnen gezwommen. dat is hetzelfde bedrijf als die in Cozumel, tenminste als jij die in het park Chankanaab bedoelt. Voor mij een goede ervaring en ik heb geen enkel probleem gehad. Alles 100% veilig. succesJozef schreef:

>

> Beste Chantal,

> check voor het zwemmen met dolfijnen eens op een van de vele

> Amerikaanse Cruise-Critic/Review/Opinie-sites.

> V.w.b. het ‘achterlaten’ van je credircard het volgende: Als

> je een cruise boekt bij een Amerikaans reisburo (veeeeeeel

> goedkoper dan in Nederland/Belgie) kun je bijna niet anders

> dan via je creditcard (en internet) betalen. Ik heb al een

> aantal keer op deze manier een cruise geboekt en het is

> altijd prima gegaan.

> Gr. Jozef.

• Hanneke

Hoi Chantal,

Wij zijn afgelopen zomer ook met een cruise in Cozumel geweest. Wij hebben daar ook met dolfijnen gezwommen (in park Chankanaab), dat had ik ook van te voren vanuit hier geregeld en via creditcard betaald. Maar ik hoefde geen nummer in te vullen op internet. Ik moest een formulier uitprinten en invullen. Dat heb ik op het postkantoor gefaxt naar Mexico en dat is prima gegaan. Je krijgt dan nog een bevestiging en als je daar bent is ook alles goed geregeld. Ik kan het je dus aanraden.

Groetjes, Hanneke

• CT

Mijn reactie sttat op de vorige pagina bij je eerste reactie veel plezier!