hallo Jos
Wij hebben zelf een paar dagen voor en aansluitend aan de cruise in Venetie doorgebracht, een prachtige stad waar veel te zien is.Ook de dag dat je uitvaart uit
Venetie moet je zorgen voor een goed plekje op het dek, het is prachtig door het
Canale della Giudecca te varen.Wij doen zelf bijna alles op eigen gelegenheid omdat we de excursies erg duur vinden.Zo zijn we op Corfu zelf naar de stad gelopen, gezellig eiland.Santorini is erg leuk om met de kabelbaan naar boven te gaan,je hebt vanaf boven een prachtig uitzicht oa op de boot die daar in de baai ligt.
In Athene zijn we van de boot af op de stadsbus gestapt en naar het metrostation gereden(ik kan nog voor je navragen welke bus en metro je moet hebben) en vandaar uit naar de Akropolis, je hebt daar een prachtig uitzicht over de stad.
De stop in katakolon was niet veel bijzonders een gewoon leuk havenplaatsje maar dat hadden we snel gezien.Daarna in Dubrovnik een prachtige stad waar je heerlijk
kunt rondwandelen en event. museum bezoeken .Het ligt er maar aan wat je wensen zijn.Als je specefieke vragen hebt stel ze gerust, als ik er antwoord op kan geven hoor je van me.
groet yvon.
Jos Theelen schreef:
>
> Hallo,
>
> mei 2006 willen wij een cruise maken vanuit ventie richting
> griekse eilanden. Heb jij wellicht tips voor mij ?