ROLL-CALL CARNIVAL VALOR 4 SEPT 2005

• Ivo Boekee

Beste Cruisefan's

Wij hebben eindelijk onze bevestiging binnen.

Vertrek 3 sept met United Airways naar Washington en vanaf daar door naar Miami.

Hierbij hebben wij de nacht van 3 op 4 september een hotelovernachting in de Red Roof Inn.

4 September vertrekken wij met de Valor naar het westelijke gebied van de Caribbean.

11 september komen wij terug in Miami en hebben wij nog 1 hotelovernachting in het Marseilles hotel in Miami.

Wij hebben een hut met balkon geboekt en kregen een gratis upgrade naar een 8B cabin op het Empress Deck.

Wij zijn voor de westelijke route gegaan:

Dag 1: miami vertrek 16:00

Dag 2: Dag op zee.

Dag 3: Belize aankomst 9:00 Vertrek 18:00

Dag 4: Roatan Islands ( Honduras) Aankomst 7:00 Vertrek 15:30

Dag 5: Grand Cayman Aankomst 9:00 Vertrek 17:30

Dag 6: Cozumel ( Mexico) Aankomst 11:00 Vertrek 23:00

Dag 7: Dag op zee

Dag 8: Miami Aankomst 8:00

Deze cruise hebben wij geboekt via www.carnivalholland.com

Je kan deze cruise al boeken op deze afvaartdatum voor ? 888,- op basis van een 1A klasse hut.

Hierbij zit bijna alles inbegrepen:

Vliegreizen

Havengelden

Fooien

Transfers

1 Hotelovernachting

Vollpension zonder dankjes

Ik heb via internet heel veel reisbureau's afgezocht i.v.m. de goedkoopste prijs ook via diversen amerikaanse site's maar kan met de vliegreizen erbij altijd duurder uit.

Ik hoop dat er meer mensen zijn die ook zin hebben in deze cruise want het is altijd leuk als er meer nederlanders aan boord zijn!!!

Groeten van Ivo Boekee

• Hanneke

Hoi, dit jaar gaan we helaas niet cruisen, maar vorig jaar hebben wij met de Paradise de cruise gemaakt die jullie nu gaan maken. Echt een geweldige route, alle stops zijn even mooi! Onze 2e cruise er direct achter aan ging naar de Bahamas en daarna moesten we uitwijken voor de orkaan Frances naar Jamaica en nog een keer Cozumel. Als jullie nog vragen hebben over Belize enz. stel ze gerust (niet dat ik nu alles weet maar kan misschien toch helpen). Groetjes,

Hanneke

• Annemiek

Hallo Ivo, wij willen mei 2006 dezelfde reis gaan maken. We heben nog niet geboekt.

Ik ben benieuwd hoe het met de fooien zal gaan.

Bij carnivalholland.com is dat dus inbegrepen.

Wij vertrekken met 18 personen uit Nederland en 4 personen uit de Verenigde Staten.

Een hele groep dus!

Er zijn ook heel wat kinderen bij.

Een aantal, waaronder wij, willen graag na afloop nog een paar dagen in Florida blijven. Doen jullie dat ook? Ik zoek nog een redelijk betaalbaar hotel.

Ik zou heel graag een reisverslagje van je krijgen als je terug bent.

Is dat mogelijk?

Jullie in ieder geval een fijne reis toegewenst.

Annemiek

• Sandra

Hallo,

www.cruisetravel.nl heeft vaak leuke aanbiedingen en men kan helemaal een cruise laten maken op maat ook voor groepen en kinderen.

Ik heb er erg goede ervaringen mee.

Groetjes Sandra

• hermien sijkens

hallo ivo

ook wij willen met carnival valor gaan cruisen maar pas in oktober 2006

heb je tips voor ons, want we zijn echt groentjes.

ik denk dan aan welke hut (betaalbaar en toch goed)

excursies, op het schip boeken of kun je op de eilanden / land iets regelen

misschien een indicatie van de kosten

is er een kledingvoorschrift?

je ziet wel alle tips zijn welkom

alvast bedankt

hermien