Hallo,
Wij gaan in juli voor het eerst een cruise maken!. We varen met het schip de Caribbean Princess. Is er misschien iemand die al ervaring met deze rederij en/of schip heeft? Ik ben benieuwd!
gr. Chantal
Beste Chantal
Jullie gaan een cruise maken met een fantastisch schip, wij zijn verleden jaar met de Grand Princess meegeweest en dit was het eerste schip uit de Grand-class bouwjaar 1998.
Het schip waar jullie mee gaan cruisen is de laatste generatie grand-class want de Caribbean Princess is pas verleden jaar in de vaart gekomen en was ook de eerste met het grote filmscherm bij het buiten zwembad ( movies under the stars).
Inmiddels heeft de Grand Princess dit ook en er zullen meer Grand Class schepen komen met dit fenomeen.
De Grand Class schepen zijn zeer groot de Caribbean Princess heeft ook de Sky-Discotheek aanboord en dit is geweldig om ook eens overdag te zijn terwijl het schip vaart, want deze disco is verwerkt in de spoiler aan de achterkant van het schip.
Welke route hebben jullie gekozen?
Hoe zijn jullie bij dit schip terecht gekomen?
Welke hut hebben jullie geboekt?
Jullie zullen je absoluut gaan vermaken op dit schip want vervelen is er hier niet bij.
Gaan jullie met kinderen?
Als er vragen zijn mail mij gerust want ik kan ze bijna allemaal beantwoorden over deze schepen!!!!
i.boekee@zonnet.nl
Groeten,
Ivo boekee
Ben op de 9e afvaart of zo van dit schip geweest afgelopen augustus. Mooi schip, maar we vonden toch eerdere ervaringen met RCCL beter. Maar het is maar net waar je van houd. Alle schepen van Princess lijken op elkaar.
Maar je zult je zeker niet vervelen !
Wij gaan volgende week op de Costa Atlantica kijken of dat wat is !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?