Excursies ALASKA cruise

• Vakantiegangers

Hallo,

In september 2005 gaan wij op de Infinity van Celebrity Cruises met een 12 daagse cruise naar Alaska. We gaan o.a. met onze 2-jarige dochter.

Nu zijn wij uiteraard al druk bezig om veel informatie over Alaska in te winnen, maar zijn er op dit prikbord lezers die al een cruise hebben gemaakt in Alaska en ons wat leuke tips kunnen geven met betrekking tot bepaalde excursies?

Wij zijn ontzettend benieuwd !!

Alvast bedankt !!!!!!!!

• Ruud van der Woude

Hoi vakantiegangers,

Je gaat een mooie tijd tegemoet in Alaska. Zelf zijn we verleden jaar in Alaska geweest. Het is een schitterend land met veel natuur.

Het aantal excursies is erg uitgebreidt. IK kan je vertellen wat wij gedaan hebben. In Skagway met de trein naar de grens van Amerika en Canada. Een schiterende tocht over smalspoor. In Juneau een walvissen safari om de bultrugwalvis tegen te komen.

Verder zijn er heel veel mogelijkheden om met een helicopter of vliegtuig naar gletsjers te vliegen. Zo'n vliegtocht maakt het vaak compleet met een landing op een gletsjer.

Mocht je meer willen weten kijk dan op mijn website www.cruiselife.nl of mail me.

Ruud van der Woude

Cruiselife.nl

• Edwin en Kim

Nou je hebt niets teveel gezegd hoor. Kijk maar op ikbenilse.nl voor een klein verslag!