Beste Lenie
Vanuit IJmuiden vertrekt DFDSSEAWAYS naar New-castle en vandaar uit zou je naar York kunnen.
Ik adviseer als je met DFDS meegaat voor een minicruise om dan met de Queen of Scandinavia te gaan en gewoon naar New-Castle te gaan een echte winkelstad bij uitstek, dit wordt allemaal aangeboden in een minicruisepakket.
Hiervoor heb ik een hobbymatige site opgezet met allerlei informatie en tips.
www.minicruise.flashpage.nl
Als jullie echt naar York willen is het verstandiger om met P&O vanuit Rotterdam te vertrekken, deze schepen liggen aan in Hull en vadaar uit kan je zeer gemakkelijk naar York, Dit wordt allemaal aangeboden in een minicruisepakket.
Het beste kan je dan even naar de site van P&O gaan voor meer info www.ponsf.com.
DFDSSEAWAYS is te boeken via www.dfdsseaways.nl let goed op de aanbiedingen want dit kan heel erg veel schelen.
Ik heb allebei de trips diversen malen mee mogen maken en mijn ervaring is dat het via DFDSSEAWAYS op de Queen of Scandinavia gezelliger is dan op een schip van P&O en dat het eten aan boord en de diversen keuzes ook beter zijn op de Queen, daar tegenover staat dat de schepen van P&O nieuwer en groter zijn maar niet qua passagiers capaciteit.
Zie mijn site en maak zelf je keuze.
Voor vragen kan je mijn altijd mailen.
Succes
i.boekee