Disney Wonder

• ciska

Hoi,

Wij gaan 13 oktober een cruise met de disney wonder maken zijn er mensen die er al op geweest zijn. Heb diverse cruises gemaakt met de HAL maa nooit met disney hebben jullie nog tips.

Ciska

• nederlandse cruise site

Ciska,

Het is niet zo eenvoudig Disney cruises in Nederland te boeken. Ben dus nieuwsgierig of je het in Nederland of het buitenland hebt geboekt!

Verder neem ik aan, dat je het vooral voor de kinderen hebt gedaan.

Op de pag.Keuze schip/rederij staat wel iets over Disney en ook op de pag.Vlootlijst zijn gegevens over de schepen vermeld. Een verslag is helaas niet beschikbaar op mijn site.

Veel succes.

Harm Brink - www.nedcruise.info

• Ciska

Hoi,

Nee heb via disney cruise line geboekt. Dit was ook goedkoper door de lage dollar prijs. Heb gebeld met Amerika die verliep heel soepel. Ik boek nooit via een reisbureau zelf de reis boeken en uitzoeken scheelt je een hoop geld.

Ik doe het ook voor mijn dochter maar ik ben zelf ook een enorme disneyfan. Ben al 6 maal in Disneyworld geweest dus je snapt dit is wel besteed aan mij.

Jammer dat er niet meer info is als ik in oktober geweest ben wil ik wel een revieuw voor je schrijven als je hier in geinteresseerd bent.

Ciska

• Jozef

Wellicht heb je hier wat aan:

http://www.cruise-addicts.com/reviews/listoneship.php?ShipRequest=0000000044

http://www.cruisemates.com/articles/reviews/disney/wonder.cfm

http://www.cruisemates.com/articles/memreviews/disney/

http://www.cruisecritic.com/reviews/review.cfm?ShipID=149

http://www.cruisecritic.com/memberreviews/getreviews.cfm?action=ship&ShipID=149

Gr. Jozef.

• disneyfreak

Hallo

ik heb op de site van OAD gezien dat je de Disneycruise kan boeken.

Je moet wel bellen voor de prijzen.

Groetjes

• nederlandse cruise site

Ciska,

Heel graag, bezoekers van de site willen altijd graag weten hoe het op een bepaald schip is geweest. Zelf echter een kort verslagje schrijven is er meestal niet bij.

Op de pag. Uw Ervaringen kun je zien wat ongeveer de bedoeling is.

Het duurt nog even, maar alvast bedankt en tzt. heel fijne cruise.

Mvrg.

Harm Brink - www.nedcruise.info

Ciska schreef:

>

> Hoi,

>

> Nee heb via disney cruise line geboekt. Dit was ook goedkoper

> door de lage dollar prijs. Heb gebeld met Amerika die verliep

> heel soepel. Ik boek nooit via een reisbureau zelf de reis

> boeken en uitzoeken scheelt je een hoop geld.

>

> Ik doe het ook voor mijn dochter maar ik ben zelf ook een

> enorme disneyfan. Ben al 6 maal in Disneyworld geweest dus je

> snapt dit is wel besteed aan mij.

>

> Jammer dat er niet meer info is als ik in oktober geweest ben

> wil ik wel een revieuw voor je schrijven als je hier in

> geinteresseerd bent.

>

> Ciska

• Ciska

Zodra wij terug zijn zal ik op jouw site een revieuw voor je schrijven en eventueel een paar leuke foto's erbij zetten. Ja het duurt nog 4 maanden en twee weken. hahaha we zijn aan het aftellen.

Groetjes Ciskanederlandse cruise site schreef:

>

> Ciska,

> Heel graag, bezoekers van de site willen altijd graag weten

> hoe het op een bepaald schip is geweest. Zelf echter een kort

> verslagje schrijven is er meestal niet bij.

> Op de pag. Uw Ervaringen kun je zien wat ongeveer de

> bedoeling is.

> Het duurt nog even, maar alvast bedankt en tzt. heel fijne

> cruise.

> Mvrg.

> Harm Brink - www.nedcruise.info

> Ciska schreef:

> >

> > Hoi,

> >

> > Nee heb via disney cruise line geboekt. Dit was ook goedkoper

> > door de lage dollar prijs. Heb gebeld met Amerika die verliep

> > heel soepel. Ik boek nooit via een reisbureau zelf de reis

> > boeken en uitzoeken scheelt je een hoop geld.

> >

> > Ik doe het ook voor mijn dochter maar ik ben zelf ook een

> > enorme disneyfan. Ben al 6 maal in Disneyworld geweest dus je

> > snapt dit is wel besteed aan mij.

> >

> > Jammer dat er niet meer info is als ik in oktober geweest ben

> > wil ik wel een revieuw voor je schrijven als je hier in

> > geinteresseerd bent.

> >

> > Ciska

• Ruud

Hoi Ciska,

Wij zijn net terug uit Florida voor een cruise met de Mariner of the Seas en een week Disney World. Toen we vertrokken vanuit Port Canaveral lag de Disney Wonder daar ook. Ik plaats morgen recente foto's van de Wonder op mijn website www.cruiselife.nl. Ik ben nog bezig om meer informatie over de Disney Cruise Lines op de website te plaatsen.

Zes jaar geleden zijn we met de Disney Magic wezen cruisen. Het was onze eerste cruise dus alles is dan overweldigend. De twee cruiseschepen zijn identiek aan elkaar. Je zal je er zeker vermaken.

Als je meer wilt weten laat het dan even weten.

gr. Ruud

• cindy

Hoi Ciska,

Ik ben afgelopen zomer met mijn man en kinderen op de Disney Magic geweest.

Wij vonden het allevier super. De Magic en de Wonder zijn dezelfde schepen.

Als je de boot opkomt komt er meteen iemand met een microfoon naar je toe, om

te vragen hoe je heet en waar je vandaan komt, en je wordt dan onder luid gejoel verwelkomt. Meteen na het bezoek van je hut kun je naar Topsiders aanschuiven aan het buffet. Ik weet niet wat je nog meer wilt weten dus ik schrijf hier maar even wat. Jullie bezoeken ook het Disneyeiland op de Bahamas, wat erg leuk is om te zien. Hier kun je snorkelen, waterfietsen en zwemmen. Ook is er een barbeque-party. Op het schip zelf ziet alles er prachtig uit, en het is ook erg schoon.

Bepaalde tijden van de dag zijn er Disneyfiguren in de lobby en bij de zwembaden.

Wij vonden wel het publiek op de boot wat tegenvallen, zals je ziet wat het kost.

Ik bedoel hiermee, bergen eten opscheppen aan de bufetten (gratis) en vervolgens alles laten staan. De kinderen worden door de meeste Americanen aan hun lot overgelaten, en bij de kinderopvang gedumpt. De boot is zo groot dat je bijna niet merkt dat je aan het varen bent. Wij zaten erop tijdens Hurricane Frances, en hebben er drie dagen langer opgezeten, omdat het schip niet aan wal ging. Al met al is het voor ons allevier een super/cruise geweest, waar we met heel veeel plezier aan terugdenken. Veel plezie julli alvast