Wij zouden graag een cruise maken in het carribische gebied en wacht op een last minuut eind september. Heeft iemand idee of er dan aanbiedingen zijn en zo ja is er veel aanbod?
Jawel, Lizette, er zijn rond die tijd ook veel aanbeidingen. Met name op vele Amerikaanse sites. Wellicht weet je wel dat de hele cruise-wereld van aanbiedingen aan elkaar hangt. Uitgezonderd schoolvakanties (en dan nog vaak wel enkele aanbiedingen). Zeker in de Carribean in september veel aanbiedingen, want midden in het Hurrican Season, hoewel je er geen last van hoeft te hebben. Als er een orkaan aankomt weet men dat vaak al dagen van te voren. De “gevaarlijke” route wordt dan gemeden en het schip vaart ergens anders heen, resp. blijft op de oceaan rond'zwerven'. Voor dit jaar met name, verwacht men nogal wat, zie:
http://www.cruisecritic.com/features/articles.cfm?ID=146
of
http://www.cruisecritic.com/news/news.cfm?ID=1312
waarin meldingen gemaakt wordt van een verhoogde kans op hurricans.
Eigenlijk hoeft je er niet angstig voor te zijn. Wel is het zo dat je goed moet beseffen dat je, dus (!)….., niet komt waar je graag heen had willen gaan, ingeval er een je pad kruist !!!
Jozef.
Hoi Jozef,
Bedankt voor je supersnelle reactie. Ik ga voor het eerst cruisen en kwam net van het reisbureau terug en daar vertelde ze mij dat alle cruisen al vol zaten en er nooit aanbiedingen waren. Nou het tegendeel is dus waar.
Een probleempje is dat mijn engels niet echt tof is. Zijn er ook nederlandse site's waar ik terrecht kan voor last minuut's?
Gr. van Lizette.
Hoi Lizette,
Kijk eens bij de aanbiedingen van ww.cruisetravel.nl en www.amca.nl. Wil je de aanbiedingen per mail ontvangen meld je dan aan bij cruise travel. Op deze manier en ook via Amca hebben we op een voordelige manier verschillende cruises geboekt.
Succes en denk eraan voordat je gaat cruisen…… na die ene keer volgen er meerdere cruises….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?