Cabin nummer onbekend???!!!

• dennis van soest

Hallo,

In September ga ik 2 weken cruisen met Princess cruisses.

Nu had ik in januari al geboekt voor een buitenhut, en kreeg ik direct een vast hut nummer. (6005 cat. C)

Bij nader inziens heb ik mij toch maar in juni laten up-graden naar een buitenhut met balkon. Nu is het probleem dat ik wel catogorie BD (hut met balkon) op mijn reservering heb staan, echter princess kan mij het hut nummer pas aan boord bekend maken!!!

Heeft iemand hier ervaring mee? Als ze een buiten hut met balkon GARANDEREN, waarom kunnen ze dan geen hut nummer bij de boeking vermelden zoals gewoonlijk? Zouden ze er dan geen meer hebben? (terwijl dit wel op papier gegarandeerd 100% is?)

Hoop dat iemand mij hierover uitleg kan geven zodat ik met een gerust hart kan gaan cruisen. Alvast bedankt…

Dennis

• Ada

Je zult nu een “garantie” hut hebben. Op het laatste moment wordt gekeken welke hut er dan in die categorie vrij is. Mocht die onverhoopt vol zijn, krijg je een duurdere, betere hut toegewezen.Je krijgt nooit een slechtere of lagere categorie.

Het enige nadeel is dat je nu geen inspraak of keuze hebt qua ligging, dus bijv. midscheeps, dochtbij restaurant of dergelijke.