1e of 2e zitting, wat is het beste?

• cristel

Hoi allemaal, wat een leuke en informatieve site is dit!

Ik heb even twee vraagjes,

over een maandje gaan we voor de eerst keer een cruise maken.

1) We varen met princess, staat deze goed aangeschreven en wat mag je van de service en het schip verwachten?

2) Bij boeking moesten we onze voorkeur voor het dinner opgeven, (1e of 2e zitting) kan iemand ons vertellen wat zowel de voor en nadelen zijn van beidde zittingen?

En als je de 2e zitting hebt (20.15), kun je dan wel een show zien?

We hebben nu de 2e zitting gereserveerd staan, maar misschien hebben jullie nog wat tips voor ons?

Alvast heel erg bedankt.

• Suus-An

High Cristel,

Mijn ervaring op de Spirite is dat je uiteindelijk zelfs kan switchen als je de 2e zitting te laat vindt of andersom!

Ze zijn heel erg flexibel. Je zult echt geen grote shows missen. Afhankelijk wat je wilt meemaken uiteraard? Ik heb nix gemist wat ik graag wilde zien,……

Suuces en veel plezier,

Suus-An

http://www.freewebs.com/suusgoessouthamerica/guestbook

• Jan

Wij nemen altijd de eerste zitting. Persoonlijk vinden wij dat fijner daar het anders zo laat wordt met het eten. Vooral wanneer je een vermoeiende excursie gehad hebt. De show is dan ook eerder en heb je daarna nog even de tijd om lekker te relaxen of naar bed te gaan. Maar zoals ik al zei, dit is puur persoonlijk.

Zowel na de 1e als de 2e zitting wordt dezelfde show gegeven. Dus je zal ook met de 2e zitting niets missen.

• Robin

De Princess Cruiseline is een premium line, wat betekent dat jullie een goede tot zeer goede service kunnen verwachten en dito schepen.

Wij nemen altijd de 2de zitting. Deze zitting is rond half 9 en vinden wij persoonlijk een prettige dinertijd. Rond 18.00 uur is ons te vroeg, vooral als je pas terug bent van een excursie is het allemaal te kort opelkaar. Je wilt je nog even opfrissen, douchen en dan wordt het al snel een haastpartij. Neem lekker jullie tijd en ga de 2de zitting. Shows voor de 1ste en 2de zitting zijn hetzelfde, jullie missen niets.

Have fun!!

• Ada

Wij nemen ook altijd de 2e zitting. Na een (drukke) dag aan wal, is het heerlijk rustig aan te kunnen omkleden e.d. en eventl. een borreltje voor het eten te nemen.

Ook bij een eventl. dag op zee is er 's middags een “afternoontea” met zoveel etenwaar dat je meestal vroeg op de avond nog geen trek hebt.

De show is bijna altijd na het diner, dus ook na de 2e zitting, Incidenteel is de show voor het diner, dat staat altijd in de dagkrant aangegeven.

Lees die dus altijd even door, daar staan alle bijzonderheden in over ontbijt/lunch/dinertijden, maar ook showtijden en de aktiviteiten die aan boord georganiseerd worden.