SS-NORWAY wie weet er meer???

• I.Boekee

Beste Cruisefan's

Ik vind het heel erg vreemd dat als ik bij www.google.nl naar ss-norway paul-beck gaat zoeken dat er toch wel degelijk staat dat dit schip naar Amsterdam komt en ook al betaald is, het schip zal omgedoopt worden en Amster-dame gaan heten en het grootste ammusentcentrum van Nederland zal gaan worden.

Wat ik raar vind dat de rest van de wereld hier schijnbaar nog niets van weet???

En als de Norway naar Nederland zou komen gaan ze haar toch niet eerst helemaal naar de andere kant van de wereld slepen.

Via diversen site's gekeken maar niemand ook niet via cruisecritic.com weet dat het schip toch naar Amsterdam komt.

Ik hoop dat er iemand is die mij hierover duidelijkheid kan geven?

• apeldoorn-noord

Ivo,

Ook ik heb geen zekerheid maar volgens mij is het voor 99,9% zeker dat het schip NIET naar Nederland komt.

-Al die berichten over de Norway en Paul Beck komen uit maar 1 bron, www.zibb.nl.

-Er staat dat het koopcontract getekend is (wat normaal betekend dat je na aan alle voorwaarden voldaan te hebben je de eigenaar bent).

-Daarna zegt Paul dat “over een week of 2 de betaling wordt afgerond” wat volgens mij inhoudt dat ze het geld dus niet bijeen hebben kunnen krijgen.

-Net als in de voormalige SS Rotterdam V zit de Norway van kiel tot schoorsteen vol asbest wat laatst ook weer bijna de Rotterdam de nek koste doordat de investeringsgroep H2O zich toch op het laatste moment terugtrok ivm de zeer hoge kosten om al het asbest te verwijderen.

-Mocht de koop wel doorgegaan zijn (begin juli) dan had dat zeker in alle kranten gestaan!

-Zelfs de websites van www.starcruises.com en www.ncl.com zeggen er niets over terwijl het schip op 26 juni Kaapstad (Zuid Africa) passeerde en dus zeer binnenkort in Maleisie zal aankomen.

Bert

www.cruiseweb.nl

• I.Boekee

Beste Bert

Ik vond het ook al zo raar dat het schip aangekocht zou zijn maar nog wel op sleep naar Maleisie is.

Voor de zekerheid heb ik nog wel een mail gestuurd naar de gemeente van Amsterdam om toch hierover uitsluitsel te geven.

Maar voor alsnog ga ik er niet vanuit dat dit schitterende schip in onze hoofdstad komt te liggen ( jammer).

Groetjes,

I.Boekee