Mei 2006 willen wij een cruise op de oostelijke middelandse zee maken met costa victoria of costa mediterrea. Heeft iemand ervaringen met deze schepen of tips voor mij ?
Hallo Jos,
Dit jaar voor de negende keer met Costa gevaren (need i say more).
Wij mijn man en 2 dochters vinden dit een prima rederij de Victoria is (gezien de nieuwe schepen) een wat ouder kleiner schip. De Mediterranea is nieuwer en groter
Op beide schepen is echter alles prima verzorgd, zowel binnen als buiten hutten zijn mooi. Eten is top en de bediening is geweldig ontzettend lieve mensen allemaal. De oostelijke routes zijn echt geweldig om te doen. Het is natuurlijk voor iedereen zeer persoonlijk wat je van en cruise verwacht.Wij vinden het de meest ultieme manier van vakantie vieren. Enkele tips: boek geen excursies aan boord je betaalt daarvoor de hoofdprijs, loop gewoon de haven in en neem een taxi of in pireaus gewoon de metro ligt vlak bij de haven en brengt je in een paar minuten naar centrum athene. In sommige havens heeft costa overigens ook een shutlle service. Ik wens je alvast veel plezier met de voorbereiding van een ongetwijfeld mooie reis, en mocht het Costa worden doe ze de groeten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?