cruise MSC Armonia

• scooby

Zijn er mensen die al eerder een cruise hebben gemaakt met dit schip. Wij gaan nl. in september en wij zijn zeer benieuwd , hoe dit in z'n werk gaat??? Hoe is het eten aan boord? Is het mogelijk dat je zeeziek wordt? Hoe zijn de plaatsen waar je aanlegt?? Er is al eerder een vraag als deze gesteld, maar daar wordt eigenlijk niet gesproken over hoe het aan boord gaat en is. Hoe gaat het bijv.met het eten, zijn er meerdere restaurants waar je kunt gaan eten, en is het verplicht om naar het captain's diner te gaan. Is het ook zo dat je elke avond chique gekleed moet gaan, of valt dat nog reuze mee ? Is er iemand die ervaring heeft met deze cruise. Wij vertrekken vanuit Venetie.

• nedcruise

Scooby,

De antwoorden op het grootste deel van je vragen kun je vinden op:

www.nedcruise.info

Van de Armonia staat een verslag op de pag. Uw Ervaringen en geg. en foto's van het schip op de pag.Vlootlijst onder M van MSC.

Nog verdere vragen hoor ik het wel via een mailtje vanaf de site.

Harm Brink

• scooby

bedankt voor je reactie, maar ik heb al diverse keren geprobeerd om het verslag te kunnen lezen, maar het lukt niet. Misschien is het mogelijk om hier op deze site het een en ander te vertellen. Alvast bedankt!

• nedcruise

Hallo Scooby,

Wat lukt er dan niet? Ik neem aan dat je de site gevonden hebt www.nedcruise.info.

Na op het Nederlandse vlaggetje te hebben geklikt opent de intro pag. Bovenaan staat oa. Uw Ervaringen. Als je daar op klikt opent zich een nieuwe pag. met allemaal scheepsverslagen. Ze staan niet op alphabetische volgorde, doch op volgorde van binnenkomst.

Mocht het nog niet lukken stuur dan svp. even een mailtje adres is op de site te vinden.

Mvrg.

Harm Brink

scooby schreef:

>

> bedankt voor je reactie, maar ik heb al diverse keren

> geprobeerd om het verslag te kunnen lezen, maar het lukt

> niet. Misschien is het mogelijk om hier op deze site het een

> en ander te vertellen. Alvast bedankt!

• scooby

Dat heb ik gedaan, maar als ik dan op armonia klik, dan gebeurd er niets.

• Talitha

hallo scooby

wij zijn net gister terug gekomen van de reis met cruis msc armonia.

het was erg leuk!

het eten is goed alleen vondt ik het diner niet zo,er zat weinig groente of gehakt etc door het eten,

als je spaggeti besteld dan is het een beetje saus en de gehakt moet je zoeken.

maar je kunt de hele dag eten dus je komt niks te kort,smiddags heb je lekker piza,patat,hotdog,hamburger en vers fruit.

je hebt ook thea time in de middag om 16:00 met lekkere koekjes,cake,pasta,gebakjes echt heerlijk.

je kan alleen eten bij de restaurant waar je bent ingedeeld voor het diner,je krijgt je vaste tafel met vaste ober.

je hebt 2 gala avonden dat je in gala kleding moet komen,maar dat is niet zo streng hoor! wij wisten het bij de eerste niet.

je krijgt elke dag een programa op je hut in de avond en dan kun je onderin op de voorkant van het blad zien wanneer je een gala diner hebt.

je bent niet verplicht om naar de captains diner te gaan,wij zijn ook niet gegaan.

en ik ben ook erg gevoelig voor zee ziekte maar ik had nergens last van.

maar ik had voor alle zekerheid pillen mee,wandt je weet soms niet hoe ruw de zee kan zijn.

ik vondt niet alle eilanden leuk.

maar dat moet je zelf maar bekijken.

groeten Talitha