stage...alweer

• Dorien, Gerald

Hallo Allemaal,

Wij zijn Gerald en Dorien en zijn beide 18 jaar. Wij doen de opleiding Hospetality & Recreatie aan het ROC a12, in de richting toerisme en horeca. Wij zijn op zoek naar een langdurige stage. En het liefst op een cruise-schip. We hebben al bij verschillende organisties geinformeerd, maar tot nog toe geen resultaat.Als u ons kunt helpen mailt u dan naar; dorientje246@hotmail.com

Alvast bedankt,

Gerald van Laar,

Dorien van Dijk

• dion

Hoi! jullie “stage” zal ook wel niet zo snel lukken omdat jullie te jong zijn.

Ik heb 11 jaar op schepen gezeten en ik weet dat je vrijwel overal 21 moet zijn om op schepen te mogen werken.

Als je nou eens die 3 jaar ervaring opdoet in je vakgebied dan maak je meer kans ooit op een schip te komen,want als ze iemand met weinig of zonder ervaring aannemen dan moeten ze toch al erg in de “jus”zitten met personeel.

Gegroet,Dion.

Dorien, Gerald schreef:

>

> Hallo Allemaal,

>

> Wij zijn Gerald en Dorien en zijn beide 18 jaar. Wij doen de

> opleiding Hospetality & Recreatie aan het ROC a12, in de

> richting toerisme en horeca. Wij zijn op zoek naar een

> langdurige stage. En het liefst op een cruise-schip. We

> hebben al bij verschillende organisties geinformeerd, maar

> tot nog toe geen resultaat.Als u ons kunt helpen mailt u dan

> naar; dorientje246@hotmail.com

>

> Alvast bedankt,

>

> Gerald van Laar,

> Dorien van Dijk

• Ger

Hoi,

Ik ben het met de voorgaande eens.

Minimum leeftijd van een“serieuze maatschappij ”voor bemanning is minimaal 21 jaar. Indien jullie vanuit school de mededeling hebben gekregen, probeer maar op een cruise schip, dan deugd die opleiding niet!!!!!!

Aan boord van cruise schepen wil men allereerst vakmensen die hun wedde waard zijn voor het welzijn van de passagiers…………

Er is vrijwel geen tijd voor het begeleiden van stagieres..

Groetjes Ger.