caribbean cruise and baby

• fergel

Mijn baby is 1,5 jaar oud. Wij willen graag een cruise naar de caribbean maken, maar we zien nergens prijzen voor baby's er bij vermeld? Kunnen baby's wel mee?

groetjes Fergel

Wie weet waar de meest voordeligste cruises te boeken zijn met bestemming caribbean?

• Cruiser

Volgens mij zijn baby's gratis.

• Julia

Bij veel rederijen moet je gewoon de prijs voor de 3e persoon betalen, iets dat voor een baby best duur kan zijn.

Bovendien mogen kinderen onder de 3 jaar NIET in het zwembad ivm de hygiene, zelfs niet met een zwemluier. Ook voor deelname aan kinderaktiviteiten zijn ze nog te klein. Eventueel kan je 's avonds een oppas (proberen) te krijgen tegen betaling. Meestal een bemmaningslid die dit wil doen.

Ik zou dit eerst goed uitzoeken voor je iets boekt.

• Natasja29

Wij hebben zelf een dochter van 2 jaar en hebben inmiddels 2 cruises met haar gemaakt.

Vorig jaar met Royal Caribbean door het Panamakanaal en een paar weken geleden met Celebrity Cruises (Infinity) een Alaska cruise.

Het is inderdaad zo dat de volle mep voor babies/peuters betaald moet worden en dat de activiteiten vanaf 3 jaar zijn,

Qua eten en verzorging was het op beide schepen prima. De bemanning doet een hoop voor en evt. een speciaal menu voor je kleine maken.

Op de Infinity kon onze dochter wel spelen op de kindergedeelte, alleen moesten wij er wel bij blijven.

Deze verslagen staan trouwens op onze website : www.ikbenilse.nl

Heb je specifieke vragen, dan horen wij dat graag!

Edwin, Kim & Ilse