Hallo,
Wij gaan in April naar Aruba en stappen daar op het Schip Carnival Destiny en gaan naar San Juan Dominca St Thomas St John!!
Hebben jullie ervaringen met deze cruise schip!!
En is het in April mooi weer in het caribisch gebied!!
Hallo Linda,
Jammer dat je in april gaat, dan is het nl koud in het caribisch gebied.
Dit jaar ben ik daar ook in april geweest en toevallig ook op St John en St Thomas :
Er lag nog sneeuw van de afgelopen winter…….
Kan je nagaan !
Was zeker een aanbieding, die cruise van Carnival, dat doen ze altijd in de koude tijd.
Hoi Linda,
In April KOUD ??????
Sorry hoor maar in het caribisch gebied is het altijd WARM !!!!!
Je kan beter in April gaan dan heb je geen last van orkanen.
Ik zit NU zelf op de Carnival Liberty en in het Caribisch gebied is het niet KOUD !!!
Sorry CARNIVAL, maar volgens mij klopt er helemaal niks van je verhaal. Ik ben a.s. Zondag in ST Maarten en dan zal ik het eens gaan navragen, maar wat mij betreft is April een prima maand om te cruisen. Ik ben zelf ook al een in april wezen cruisen en het was HEERLIJK.
Van een echte Carnival FAN , Live from the Carnival Liberty,
Vincent
Hahahahahaha, heerlijke grap
Loop me er af en toe ook over te ergeren dat mensen niet eerst eens de moeite nemen om dit board door te ploegen en info op die manier vergaren. Nee hoor, lekker makkelijk, meteen vragen en je zal nu zeker ook weer beledigd zijn over mijn reactie. Doe godver eens een beetje moeite in plaats van altijd maar de makkelijke weg te kiezen
Bedankt voor uw reactie,
Er zijn weinig mensen die normaal kunnen reageren!!
Ik wist dat het daar niet koud was maar ik vroeg mij af hoe het weer in april was is er dan veel kans op regen!!
Wij gaan van te voren een week naar Aruba naar Divi resort!!
Veel plezier jullie!!
Gr LindaTon schreef:
>
> Linda:
> Goede keus, wij gaan deze cruise ook doen in mei 2006,
> plakken er nog wel wat dagen aan vast op Aruba.
> Koud is het zeker niet, ik heb 10 jaar in het caribisch
> gebied gewoond en nog geen dag kou gehad.
> Dus geniet er lekker van , gaan wij ook doen.
> Groeten Ton
Nu echt antwoord op je vragen.
De Destiny is een leuk schip. Carnival is een Amerikaanse rederij en de schepen krijgen de benaming “funships”. Dat wil zeggen dat alles aan boord gericht is op fun voor jong en oud. Veel spelletjes aan boord waar met name Amerikanen dol op zijn, zoals bingo, Las Vegas achtige shows ('s avonds), wie krijgt de meeste fruit in zijn zwembroek (overdag in het zwembad) en nog veel meer van die ongein.
Als je hier geen zin in hebt (wat wij ons zeer goed kunnen voorstellen), geen probleem: de boot is zo groot dat je hier geen ‘last’' van hoeft te hebben en er is genoeg te doen (zonnen, bubbelen, zwemmen, winkelen, eten (de hele dag door) etc.. Bovendien ben je met deze reis maar twee volle zeedagen aan boord. De rest van de tijd ben je aan land (leuke en bovenal mooie aanlegplaatsen).
Voor meer informatie verwijs ik je naar een eerder bericht in dit forum over de Carnival Triumph, een zusterschip (zie mijn reactie op “firsttimers” van 25-05-05). Gang van zaken op dit schip is precies hetzelfde als op de Destiny.
Het weer: wat een onzin over kou in april!! Wij hebben deze reis afgelopen maart (dus nog voor april) gemaakt en het was verre van koud. Heerlijk zonnig en goed warm weer, zoals je het in de Caribean kan verwachten.
Veel plezier Linda, weet zeker dat dat gaat lukken en als het je bevalt, ben je verslaafd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?