cruise middellandse zee

• J. Boele

Hallo,

Wij willen in de meivakantie 2006 een 7-daagse middellandse zee cruise doen, die vooral de italiaanse steden aandoet. Bij welke cruisemaatschappij kan ik dan het beste zoeken? Alvast bedankt voor de hulp

Gr. Jeanet

• Debbie

MSC is een italiaanse maatschappij en vaart een aantal routes met wat plaatsen in italie.( maar ook andere landen ) verder kun je met de zoekmachines van b.v. cruisetravel per maand kijken welke routes gevaren worden.

Als je met kinderen gaat is het handig te kijken naar de voorzieningen die er aan boord zijn voor kinderen en de kinderprijzen.

Sommige maatschappijen rekenen voor kinderen tot 17 jaar hele leuke prijzen.

succes en uiteraard heel veel plezier in Mei.

• C.Visser

Hallo,

ik vroeg me af of er voldoende ruimte is voor een kind, we hebben een zoon van 13 jaar, kan er gemakkelijk een extra bed in een hut?

CatherinaDebbie schreef:

>

> MSC is een italiaanse maatschappij en vaart een aantal routes

> met wat plaatsen in italie.( maar ook andere landen ) verder

> kun je met de zoekmachines van b.v. cruisetravel per maand

> kijken welke routes gevaren worden.

> Als je met kinderen gaat is het handig te kijken naar de

> voorzieningen die er aan boord zijn voor kinderen en de

> kinderprijzen.

> Sommige maatschappijen rekenen voor kinderen tot 17 jaar hele

> leuke prijzen.

> succes en uiteraard heel veel plezier in Mei.

• Ada

Het wordt geen extra bed, maar in bepaalde hutten is een 3e of zelfs ook een 4e hut als bovenbed aan de muur. (dus een stapelbed eigenlijk).

Veel maatschappijen geven de grootte van een hut in m2 aan, dus eerst vergelijken.

• Jozef

Inderdaad…..geen extra (los) bed, want die schuift en vliegt door de hut bij een beetje deining, laat staan bij een storm.

Om een (Middellandse Zee) cruise te maken kun je ook zoeken op de diverse Amerikaanse sites. Kun je zelf ook kiezen of je met de trein, auto, vliegtuig gaat naar de opstaphaven.

Jozef.

• f.leclaire

beste ada,

wij hebben nu een aantal cruises achter de rug en hebben hele goede ervaringen met de rederijen als costa en msc waarbij ik msc als eerste zou aanbevelen zeker qua prijs deze hebben geen VERPLICHTE fooien maar op vrijwillige basis