Verre oosten

• Wladdy

Ik wil 2006 een cruise maken in het verre oosten met Princess Cruises.

22 dagen van peking naar singapore. In china hebben wij eerst 4 dagen excursies dan nog 16 dagen op het schip. Kan iemand die deze cruise heeft gemaakt iets vertellen over deze reis.

• JACKIE

Met welk cruiseschip ga je deze reis maken.Misschien kan ik je iets vertellen over het schip ,niet over deze cruise die heb ik nog niet gemaakt.

Groetjes Jackie

• Wladdy

Hallo Jackie

Het is de Sapphire Princess 4*

• dion

ik kan je alvast zeggen dat je geweldig zal vinden als je open staat voor nieuwe landen andere culturen en andere gewoonten,gewoon lekker genieten en respecteren hoe de mensen daar leven,en niet meteen naar de MAC lopen zal ik maar zeggen.

Ik heb 46 cruises gemaakt als restaurant crew in aziebirma,indonesie,japan,china,singapore,vietnam,thailand,maleisie.eenmaal geweest,wil je weer terug naar azie!

veels plezier daar!

mvg,Dion Meels,ex seabourn spirit.Wladdy schreef:

>

> Hallo Jackie

>

> Het is de Sapphire Princess 4*

• Moppie

Hallo,

wij gaan een cruise maken naar Azie,maar we hebben een paar vragen ,misschien is er iemand die die kan en wil beantwoorden.

Wij vliegen nar Hong Kong en als we daarzijn moeten we zelf de transfers regelen hoe kan men dat het beste doen en is het ver van het vliegveld naar de haven ??

Dan gaan we naar Manilla - Borneo-Burnei -Singapore-Ho Chi Minhstad -Da Nang-Sanya-Hong Kong.nu is mijn vraag of iemand weet of deze plaatsen ver van de haven afliggen of kan men dat allemaal met taxiof bus doen ???? hoe er geen idee van.

En de valuta in deze landen weet misschien ook iemnad dat.

En als u tips of iets erover te vertellen hebt kan dat gerust.

Bij voorbaat dank

dion schreef:

>

> ik kan je alvast zeggen dat je geweldig zal vinden als je

> open staat voor nieuwe landen andere culturen en andere

> gewoonten,gewoon lekker genieten en respecteren hoe de mensen

> daar leven,en niet meteen naar de MAC lopen zal ik maar zeggen.

> Ik heb 46 cruises gemaakt als restaurant crew in

> aziebirma,indonesie,japan,china,singapore,vietnam,thailand,maleisie.eenmaal geweest,wil je weer terug naar azie!

> veels plezier daar!

> mvg,Dion Meels,ex seabourn spirit.Wladdy schreef:

> >

> > Hallo Jackie

> >

> > Het is de Sapphire Princess 4*