hallo allemaal wie kan mij helpen ben ot zoek naar en agentshap die carnival doet wie kan mij helpen…….goetjes mathias
Hoi Matt,
Ik heb hele goede ervaringen met Amerikaanse reisbureau's. Ik boek al mijn cruises bij www.cruiseshopping.com. De prijzen liggen er veel lager dan in NL. Zeker als de dollar koers zo blijft. Scheelt weer 20%. Ik ben net terug van mijn 16 daagse cruise met de Carnival Liberty en hij was geweldig.Mijn 7e Carnival cruise. De 8e is alweer geboekt voor mei 2006.Ik heb gehoord dat er binnenkort een nieuw amerikaans reisbureau (op internet) wordt geopend en die volgens mijn bronnen zeer aantrekkelijke aanbiedingen gaat geven. Ook voor nederlanders.
Ik ben tijdens mijn laatste reis veel te weten gekomen over cruisen en ik heb Kuki de Cruise Director van www.cruisemates.com ontmoet.
Kent iemand trouwens cruise director John Heald van Carnival? Hij is echt geweldig. De beste cruisedirector die ik ooit heb gehad! En hij is getrouwd met een nederlandse, zodra ik hem vertelde dat ik NL was, begon hij ook grapjes in het nederlands te maken. Hij heeft verteld dat hij Carnival gaat verlaten, maar als iemand nog het genoegen heeft om hem aan boord te treffen, vertel dan dat je nederlands bent! Je zal alleen al om de cruisedirector een fantastische cruise hebben.
Zodra ik meer weet over het nieuwe reisbureau dan zal ik dat zeker op dit prikbord vermelden.
Groeten en aan iedereen die binnenkort gaat cruisen, Bon Voyage !!!
Vincent
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?