Hallo,
wij gaan in april 2006 een cruise maken vanuit San Juan naar het caribisch gebied met de golden princess van Princess Cruises. Wie heeft met dit schip of deze rederij ervaring?
Flauw van me. Ik heb inderdaad op de Golden Princess gevaren, een schitterend schip met oa een soort spoiller waar in een nachtclub gevestigd is op tientallen meters boven de zee.Het bedienend personeel is voornamelijk Oost-Europees en een beetje chagrijnig, maar misschien had ik pech.
Verder kan je eten wanneer je wilt, ook in het a la carte restaurant, en dat is een groot voordeel, bv wanneer je later aan boord komt in een haven.
Conclusie: een prima rederij en een schitterend schip!
Hallo Monique,
Ben op de “Star Princess” geweest (zusterschip van de Golden Princess). Prima schip vol glitter en glamour, American Style. Opvallend is het enorme Atrium.
Volop eten en alternatief eten. Als je b.v. geen zin hebt om opgedirkt naar een Gala diner te gaan is er een alternatief restaurant waar ze dezelfde gerechten aanbieden.
Fantastisch vonden wij met name het Japanse zwembad met Boeddha beelden etcetera. Kortom niet verkeerd!!!!!!!!!!
Hoi wij hebben een maand op de star princess gevaren in de pacific richting australie via new zeeland.Het schip was schitterend maar de bediening liet wel beetje te wensen over!! we hadden al vaker geruised en vonden dit tegenvallenhet eten was vaak lauw en flauw maar er is altijd wel ergens wat te bikken op zo'n schip dus honger hoef je niet te hebben,Let wel in sommige restaurants moet je bij betalen!! en……ben je een roker…….oeps gelijk ook een beetje een crimineel!Maar toch cruisen is geweldig we blijven het doen ook dit jaar weer maar dan gezelligmet de carnival line daar is de sfeer wel 100 x beter!!goeie reis geniet en have fun!!!!
groetjes Nicky
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?