Hallo allemaal,
Wij willen graag een transatlantische cruise maken in de maand September.
Welke rederijen maken dit soort cruise's.
Wie kan ons helpen.
Wij gaan voor de eerste keer.
Groetjes
Sandra
Kijk even op de site van cruisetravel, daar kan je ze opvragen.
September zullen er nog niet veel zijn, waarschijnlijk alleen de Jewel of the seas van Royal Caribean en eventl. iets van de Holland Amerika Lijn.
De meeste schepen varen in die tijd nog rond in de middellandse zee en maken de oversteek pas in oktober of november.
Hoi Sandra,
Ik ben op 16 november vorig jaar terug gekomen van een 16 daagse transatlantische cruise. Ik heb met de Carnival Liberty gecruised van Civitavecchia,Italie naar Miami Florida, met als aanleghavens: Barcelona,Palma de Mallorca,Malaga,Funchal Maderia en Sint Maarten.
Ik ben met Carnival wezen cruisen, maar er zijn nog genoeg andere maatschappijen die transatlantische reizen maken. Zeker rond de maanden september october gaan er vele cruiseschepen veranderen van route (middelandse zee,Caribisch gebied). Dit omdat het te koud is in de middelands zee. De pijzen vallen 100% mee en wat voor mij een groot voordeel was, is dat er veel zee dagen zijn.De echte transatlantische oversteek is 5 dagen achtereen op zee. Als je de route middelandse zee, Florida neemt heb je nog een groot voordeel. DE TIJD !
Het is bij ons 6 uur later dan in Florida en die tijdzone's ga je door. Ik had 7 dagen van 25 uur ( 6 uur tijdverschil en ik had nog het zomer-wintertijd uurtje). Dus voor dat ik naar bed ging kon ik 7 dagen lang de klok een uurtje terugzetten. 7 uur ectra cruisen haha. We blijven hollanders !
Dit was mijn 7e Carnival cruise.
1990 Mardi Gras,Bahamas 1993 Jubilee Mexican Riviera, 1998 Imagniation Western Caribbean, 2002 Fantasy Bahamas, 2003 Carnival Spirit (16 dagen Panama canal), 2004 Carnival Triumph Eastern Caribbean, 2005 Carnival Liberty (Transatlantic)
Dit jaar, 19 mei 12 dagen Middelandse zee wederom op de Carnival Liberty.
Mocht je meer willen weten, Carnival Capers, Shore tours, foto's, video's of mijn reisverslag, laat het me weten.
Vincent
Hoi Nicky,
Ik ben inderdaad een echte Carnival fan. Ik ben “slechts” 28 jaar oud en heb het cruisen van thuis uit meegekregen en moet er ook nu hard voor werken om elke jaar een keertje te gaan cruisen.
Ik heb nog nooit met een andere maatschappij gecruised, dus ik weet niet hoe de ander schepen van andere rederijen zijn, maar ik heb zoveel lol, plezier en FUN op de schepen van Carnival dat ik geen zin heb om een andere rederij uit te proberen. Ik ben “verslaafd” aan Carnival en dat is ook in mijn huis terug te zien. Ik heb overal posters, foto's miniatuurschepen, boeken, kleding, glazen, boeken,borden,beeldjes nou noem maar op staan. Als je bij mij in de woonkamer bent dan kan je gewoon niet om Carnival heen hahaha.
Het voordeel ervan is dat ze me ook bij Carnival wel kennen. Ik mail ze regelmatig en krijg allerlei leuke brieven en souveniers van het hoofdkantoor. Met als bonus laatst een brief van de office van the president, wat ik toch wel weer speciaal vond. Als ik ga cruisen staat er een leuke attentie klaar in mijn hut en ben ik inmiddels GOLD member, vanaf 10 cruises wordt je Platium member met nog meer voordelen. Eigenlijk is het alleen voor de Amerikanen en Canadezen, maar voor mij en misschien wel voor wat anderen “buitenlanders” hebben ze een uitzondering gemaakt. Toch attent van een rederij waar miljoenen mensen mee cruisen!
Carnival is nog steeds de beste rederij ter wereld en zeker na mijn laatste cruise weet ik gewoon dat ze er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Mensen die ontevreden zijn hebben dat bijna altijd aan hun zelf te wijten en niet aan de rederij.
Leuk dat er nog meer nederlanders zijn die echt FAN zijn.
Vincent
ja vincent ik begrijp dat je enthousiast bent
wij gaan ook uit ons dak met carnival
we hebben 2 andere lijnen geprobeerd waaronder princess en dat was echt een tegenvaller!!
wat een stijve bedoening zeg bah maar weleen schitterend schip en dat maakte weer de rest goed maar
tegen carnival kunnen ze niet op
de valor staat nu in de planning maar ff doorsparen hahah
misschien komen we elkaar ooit tegen en hebben we nog meer fun
grtjes nicky
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?