Schaalmodellen van cruiseschepen!

• I.boekee

Beste cruisefan's en cruiseschepenfan's

Ik ontdekte laatst bij www.kroooz-cams.com een link naar een amerikaanse site die schaalmodellen van cruiseschepen verkoopt.

Ik wil zeker de schepen gaan bestellen waar wij mee gecruisd hebben.

De prijzen zijn echt redelijk te noemen vanaf $ 209,- = ongeveer ? 169,-.

Dit bedrijf stuurt ze ook naar europa zoals zij op de site vermelden, dit kost wel extra uiteraard.

De site is te vinden op www.scherbakshipmodels.com.

Er zullen er zeker bij zien die deze site al wisten te vinden, maar voor diegene die het nog niet wisten is het echt de moeite waard.

Groeten,

Ivo

• Robin

Dank je voor de link. Helaas mis ik veel te veel detail. Het model van de Voyager is ook op het schip te krijgen en had ook gebrek aan detail. Jammer, anders had ik het geld er zeker voor over.

• I.boekee

Beste Robin

Het klopt wat jij zegt dat de schepen niet echt super in details zijn uitgevoerd, maar hier hangt dan ook een prijskaartje aan.

Ik vind het gewoon leuk om deze modellen te hebben van de schepen waar ik mee gecruisd heb en van de cruises die nog komen gaan.

Voor deze prijs hoef je het dan niet echt te laten.

Ik heb zelf een zeer gedetailleerd model van de Titanic, maar deze kosten ook toen omgerekend €1700,-.

Als ik deze prijs zou moeten betalen voor ieder schip waar ik mee gecruisd heb word het een dure geschiedenis en onbetaalbaar.

Groeten,

Ivo

• Robin

Daar heb je ook weer gelijk in ;-)

Het model dat ze op de Voyager verkochten viel me erg tegen, terwijl ik dolgraag een model wil kopen. Ik zal eens kijken naar andere sites, mocht ik iets vinden zal ik het hier posten.