Carnival Destiny

• Ton

Op 5 mei gaan wij vanuit Aruba met de Carnival Destiny onze eerste cruise maken, hebben een hut met balkon cat. 8-C en overnachten op Aruba in Tamarijn beach resort.

Zijn er mensen die deze cruise reeds hebben gemaakt, en nog tips hebben of zijn er ook mensen die op de zelfde datum deze cruise gaan doen.

groetjes Ton.

• WvanVorden

Mag ik de ervaring van jou cruise reis van uit Aruba een keer via E-mail lezen.

Wij zijn ook geinterresseerd.Wij hebben 2004 een cruise met Azur gemaakt vanuit Venetie.

mvrgr W.anVorden te ApeldoornTon schreef:

>

> Op 5 mei gaan wij vanuit Aruba met de Carnival Destiny onze

> eerste cruise maken, hebben een hut met balkon cat. 8-C en

> overnachten op Aruba in Tamarijn beach resort.

> Zijn er mensen die deze cruise reeds hebben gemaakt, en nog

> tips hebben of zijn er ook mensen die op de zelfde datum deze

> cruise gaan doen.

> groetjes Ton.

• Ton

Zojuist terug gekomen van onze eerste cruise vanuit Aruba met de Carnival Destiny,

is ons zeer goed bevallen en overwegen nu al om volgend jaar weer een cruise te gaan doen.

De service aan boord is 100% en een hut met balkon is aan te raden, mooie eilanden gezien, excursies moet je niet aan boord boeken maar op de wal, scheelt de helft.

De route was Aruba - een dag op zee - Peurto Rico - ST.Thomas - Dominica - Barbados - dag op zee - Aruba, ik heb van de purser vernomen dat deze cruis vanaf januari 2007 niet meer in Aruba komt, vanwege de 2 dagen op zee, kost teveel zegt men.

Wij hebben in iedergeval volop genoten en kijken terug op een mooie vakantie.

Het is inderdaad wat men zegt, heb je eenmaal een cruise gedaan dan ben je besmet met het cruise-virus en kijk je al uit naar een volgende cruise.

Een paar dagen na de cruise op Aruba er aan plakken is ook heerlijk, kan je nog even nagenieten.

• Robin

Fijn dat het zo goed is bevallen. Ik beloof je een nog betere cruise ervaring straks met Royal Caribbean met de Freedom/Voyager/Radiance klasse.

• W.van Vorden

Bedankt voor het reageren op mijn verzoek,door jullie ervaring zijn wij ook van plan de reis van uit aruba te doen ,de tips komen ook van pas.Nogmaals bedankt voor het reageren.mvrgr W.VAN VORDEN

• Ivo

Beste W.van Vorden

Als u deze reis graag zou willen meemaken zou ik maar snel boeken want vanaf Jauari 2007 vertrekt de Carnival Destiny niet meer vanuit Aruba maar vanuit San Juan en zal de vaarroute ook wijzigen , voor verdere info www.carnival.com onder het rubriek NEWS.

Succes,

Ivo

• andre

wij hebben ook 9 dagen in tamarijn gezeten en vonden het daar geweldig.

een kamer recht op het strand lekker eten leuke bediening een top locatie

andre

• Stam

Hallo Ton,

Wij hebben ook dezelfde cruise gemaakt als jullie!! Wij zijn eerst een week op Aruba geweest in het Divi. (naast Tamarijn). En daarna zijn wij een cruise gaan maken. (14 april). Hebben jullie toevalig ook met Kenneth gesproken. Dat was de Nederlandse purser aan boord.

Wij hebben het ook gigantisch mooi gehad.

Gr Linda

• Ton

Hotel Tamarijn en divi zijn helemaal af en bere gezellig, je schuifpui open en zo het

strand op.

Kenneth de purser was voor iedere nederlander aan boord zeer behulpzaam, hij zorgde er ook voor dat je dagelijks de Carnival Capers in het nederlands in je hut kreeg.

Maar zonder meer petje af voor de bediening aan boord , was geweldig.

Gaan we zeker vaker doen.

• WvanVorden

eind dit jaar gaan we vanuit Aruba nog een cruis maken.Daarna verblijven we nog een week in Mils resort Aruba.

W van Vorden