cruisebedrijf starten.

• Annamarie Nieuweveen

Hoi iedereen

Ik ben bezig met het opstellen van een ondernemersplan voor het opzetten van een cruisebedrijf. Het is allemaal fictief bedoeld want het is mijn eindopdracht voor mijn opleiding. Het is natuurlijk de bedoeling dat we een zo compleet beeld van alles geven, daarvoor hebben we echter de branchegegevens nodig en die heb ik nog niet gevonden! zijn er hier mischien mensen die enig idee hebben over het hoe en wat rondom het starten van een cruisebedrijf. Iedereen die ook maar enig idee heeft kan via deze site reageren of direct op de mail (anieuweveen@msn.com)

ik ben op het moment nogal wanhopig want ik heb nu nog vier weken voordat het hele zooitje ingeleverd moet worden.

groetjes Annamarie Nieuweveen

• Annamarie

Is er dan helemaal niemand die mij verder kan helpen?

• Ada

Nee, ik denk dat mensen wel cruisen, maar geen eigen cruisebedreijf opstarten.

Een groot verschil nietwaar…

• nedcruise

Annamarie,

Heb je noodkreet gelezen en ik weet niet hoe ik je helpen kan helaas. Er is nl. geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken een cruisebedrijf te starten.

Trouwens wat moet ik daar onder verstaan? Een rederij met eigen of gecharterde schepen of een cruisereisburo?

Wellicht kun je toch enig info vinden op mijn site www.nedcruise.info, zoals hoeveel reizigers een cruise maken-hoeveel schepen er zijn- waar de bestemmingen zijn met de meeste belangstelling etc.

Mocht je verder konkrete vragen hebben stuur mij svp. een mailtje. Het adres is wel op de site te vinden.

In ieder geval heel veel succes!

Harm Brink - www.nedcruise.info