Cruisehaven Istanbul

• Bernadette

Vraagje :

Wij hebben gisteren een cruise geboekt , die vertrekt vanaf Istanbul .

Omdat we rechtstreeks in de U.S.A geboekt hebben ( 65% korting + $150 per cabin aan vouchers vrij aan boord te besteden !)en onze vlucht zelf hebben georganiseerd,moeten wij met een taxi vanaf de luchthaven Ataturk naar de cruisehaven .

-Waar is de cruisehaven van Istanbul?

- Wat kost een taxi /busje voor 4 pers.+ bagage?

- Hoe ver is de afstand Ataturk -cruisehaven?

Alvast mijn hartelijke dank!

• Ada

Een paar jaar geleden vertrokken wij ook van Istanbul, maar met overnachting vooraf. en inkl. transfer.

daarom weet ik niet precies de afstand airport-haven en ook niet de prijs.

Taxi's zijn daar vrij goedkoop en meestal kan je voer de prijs wel onderhandelen.

De luchthaven ligt ten westen van de stad, de cruises vertrekken vanaf de oostkant van de baai net voorbij van de Galatabrug, vlakbij Karakoy.

Op deze kaart: http://www.turktravel.net/istanbul/index.asp ligt de cruise-terminal ongeveer op de kruising van de gouden horn en de bosporus.

PS even nieuwgierig..welke cruise gaan jullie maken?

• Bernadette

Ha Ada

Heel erg bedankt voor je informatie . Die taxi ; dat gaat wel lukken , maar we wisten de cruisehaven niet. Nu is het duidelijk !

Wij gaan (pas) 9 oktober van Istanbul naar Barcelona met de Norwegian Jewel. Echt een hele mooie cruise!

• Ada

Klinkt goed, alvast veel voorpret toegewenst…

• Robin

Waar heb je geboekt?

• Bernadette

www.smartcruiser.com patti@smartcruiser.com

De enigste met de vouchers!

• Robin

Dankje, ik ga eens een kijkje nemen ;)

• Robin

Ook deze travel agent is 286,- (euro) per persoon duurder dan wat ik nu betaal voor dezelfde cruise in augustus met de Galaxy.

Tot nu toe heb ik nog geen enkel US agency gevonden dat goedkoper is dan mijn eigen cruise-agent.

• Bernadette

Robin , dat geloof ik niet .

Wat zou jij bij jouw reisagent voor deze cruise met dit schip dan betalen? Cruiseonly?Ik laat mijn e-mail adres openstaan , kun je mij rechtstreeks mailen denk ik

• Bernadette

Bedoel je de Galaxy 4 augustus ,11 dagen ? 1 dag korter en hele andere havens op 2 na . Ik heb even bij cruisetravel gekeken ; vanaf 1475 euro . Wat rekent jouw reisagent dan voor deze cruise only? We moeten natuurlijk wel weten waar we over praten!

Als jij zo'n geweldige reisagent kent , willen we daar natuurlijk allemaal gaan boeken! Wij voorop!