Carnival Triumph

• Anja

We gaan 15 Dec. voor de eerste keer met een cruise weg.We gaan met carnival triumph.Heeft iemand ervaring mee met die cruise.En heeft iemand wat tips omtrent de triumph.We varen het caribisch deel o.a van miami naar mexico-cayman eilanden-jamaica-miami.Ik zou graag ook van hier wat tips en excursies willen weten.

Gr. Anja

• Frank

Hoi Anja,

Het einge wat ik je kan adviseren is: geniet ervan, voor je het weet is het al weer voorbij! En pas op dat je niet aan het cruisen verslaafd raakt.

Wij hebben al diverse cruises gemaakt met Carnival. De laatste was in 2004 met de Thriumph. Dit was een speciale cruise omdat we toen aan boord getrouwd zijn met familie erbij en al. Een hele belevenis.

Veel plezier !

Groetjes,

Frank en Linda

• bel

Verleden jaar dezelfde tripgemaakt alleen dan met de rccl.Mexico konen we toen helaas niet aandoen ivm de hurricane die de pier toen had weggevaagd.Een hele leule excursie op jamaica is het beklimmen van de waterval.Met een excursie is het vrij prijzig maar zelf doen is veel leuker.Vanaf de pier kan je er naar toe wandelen (klein uurtje)Op de doorgaande weg rechtsaf kan niet missen of met een taxi (5-10 dollar enkele rit)Wel gympies meenemen die nat mogen worden of waterschoenen huren.Entree is dacht ik 10 of 15 dollar per persoon.Erg leuk om te doen en lekker fris !

• Marco Tiel

Kijk eerst eens op

www.cruisecritic.com

kan je alles vinden wat je nodig hebtbel schreef:

>