mini cruise New Castle

• Anita

Heeft hier iemand ooit de mini cruise naar New Castle gedaan???

Hoe is die cruise??

Bedankt voor jullie antwoorden alvast.

Groetjes Anita.

• Ada

Ondanks de naam, nee het is geen cruise…

Het is gewoon een ferry die wat faciliteiten biedt. Je moet nl. voor het eten e.d. gewoon betalen, iets wat bij een cruise niet hoeft.

Als je een keer een bootreis wilt maken, prima om te doen.

Ik vind de naam elke keer weer erg misleidend….

• Ivo Boekee

Beste Anita

Wij zijn denk ik al 12 keer meegeweest vanuit IJmuiden naar New Castle, ik heb hiervoor ook een hobbymatige website opgezet i.v.m. deze minicruise www.minicruise.flashpage.nl .

Ik vind dat je het echt wel mag beschouwen als een minicruise want de faciliteiten zijn goed aan boord met 2 veschillende buffetrestuarants en 2 a la carte mogelijkheden diverse bars en discotheek, de sfeer is zeer goed aan boord en ze geven in de avond leuke shows weg, 2 weken geleden heb ik nog een minicruise gemaakt en door het perfecte weer heerlijk bij de buitenbar gezeten waar leuke muziek en een barbecue was, omdat deze minicruises ons zo goed beviel hebben wij al diverse keren een echte cruise gemaakt met zowel de Grand Princess, Carnival Valor en de Norwegian Jewel, als tussendoortje doen wij dus nog regelmatig een minicruise dus dat wil toch wel zeggen dat dit ook leuk kan zijn.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Succes en groeten van,

Ivo

• Anita

Hallo Ivo.

Bedankt voor je snelle en leuke reaktie.

Als we hem doen laat ik je horen hoe we het gehad hebben.

We gaan met 2 kinderen van 8 jaar en mijn ouders, die zijn 40 jaar getrouwd. We moeten dus nog even overleggen of dit idee ook in hun smaak valt. Nogmaals bedankt, en misschien hoor je nog van me. Groetjes Anita.

• caroline

Je hebt nu kortings bonnen bij de telegraaf voor deze minicruise

• Jes

waar kun je deze reis boeken? lijkt mij ook wel interessant?

• Anita

kijk eens op www.minicruise.nl

Ik denk dat je daar al veel informatie vind.

veel succes ermee.

en alvast een leuk reisje toegewenst.

Laat je even horen hoe het is geweest, als je gaat????

groetjes anita