Carnival Destiny cruise vertrek 20-08-06 vanaf Puerto Rico

• caroline

Wie gaat er op die datum ook met deze cruise?

Wie heeft er nog leuke weetjes over deze cruise?

Wie weet er nog leuke dingen om te doen op Puerto Rico?

Wat zijn leuke excursies?

alvast bedankt voor de info

• robin

Wij zijn 5 dagen op Puerto Rico verbleven voor onze cruise.

Aanrader:

Huur een auto en bezoek El Yunque Rainforest. Daar kun je heerlijk wandelen en genieten van de mooie natuur en vergezichten.

Aansluitend kun je Luquillo Beach bezoeken, ligt er vlakbij. Prachtig strand vol hoge palmbomen.

Bezoekje brengen aan wat stranden aan de noordkust

Heerlijk slenteren, winkelen maar vooral de forten van San Juan bezoeken

Puerto Rico vonden wij een zeer veilg en vooral vriendelijk eiland. Makkelijk te doen per auto en taxis zijn niet duur en erg behulpzaam. Engels wordt niet door iedereen gesproken, maar mensen doen een poging om je te helpen en begrijpen.

• Bernadette

Caroline ; gebruik de zoekfunctie bovenaan . Er is inmiddels op dit prikbord veel informatie gegeven over San Juan en puerto Rico.

• Ada

Die veiligheid in PR is betrekkelijk.

Op onze cruise waren een aantal mensen beroofd van tasjes e.d…..

• Robin

Daarom zeg ik ook dat WIJ het veilig vonden. Als ik zie hoe sommige amerikanen erbij lopen, is het vragen om beroofd te worden. Je ogen goed de kost geven en verantwoord omgaan met je rugzak of fototoestel.

Wij vonden het een prachtig en vriendelijk eiland dat beslist meerdere dagen bezocht moet worden.

• Chantal

Beste Caroline,

Ik hoop voor jullie, dat de Carnival Destiny haar technische problemen inmiddels op orde heeft. Wij zijn in ieder geval bedrogen uitgekomen en voor ons nooit meer Carnival. Maar zoals ik al zei, wellicht zijn de problemen inmiddels opgelost. Ik zou er in ieder geval wel even naar informeren, want de mensen die 23 juli vanuit Porto Rico zouden opstappen, hebben allemaal een cruise dag minder gehad en het schip voer naar St Lucia ipv Aruba. Een hele hoop teleurgestelde en boze mensen bij ons aan boord. Carnival vergoedt ook niet alle extra gemaakte kosten.

Helaas was het voor ons dus geen ‘fun’ vakantie, maar ga er vanuit dat het een incident was.

Chantal

• robin

Op dit moment zijn er geen technische problemen bekend bij de Destiny. Overigens is St. Lucia velen malen mooier dan Aruba ;) Wel jammer van die dag minder, hopelijk zijn jullie daarvoor verzekerd.

Het lijkt wel of in Nederland veel meer geboekt wordt bij Carnival dan bij Royal Caribbean, Celebrity en Princess. Misschien heeft iemand een idee waardoor dat komt?