Cruise transatlantisch

• Henk

Hallo Jes,

als ik je advies mag geven i.v.m. het vliegen, zou ik kiezen om in de

USA aan boord te gaan, en met het schip terug naar Europa.

Het vliegen naar de USA is minder vermoeiend dan anders om.

Naar de USA heb je alleen (dag) licht buiten, en komt aan op de zelfde dag.

Een nachtje hotel (lekker slapen) en dan aan boord, als je het anders

om doet, dus in de USA van boord, vertrek je vliegtuig veelal in de avond uren.

Mits je een direkte vlucht hebt, met overstappen vertrek je s'middags en brengt

dan de hele dag op vliegvelden door, in de USA ook niet echt prettig.

Op de ochtend van aankomst wordt je om rond 9.00 van boord gelaten.

Dus dan nog een lange dag te gaan voor je gaat vliegen, en dan weer

een hele lange nacht in het vliegtuig, groeten Henk.

• frans

hallo,

wij hebben in mei j.l. transatlantisch gedaan voor de eertste keer het was schitterend we hadden perfect weer dit hebben we gedaan met de lirica van msc

dit schip vaart op ik dacht 29 10 2006 terug .

wat betrefd vermoeidheid toen we de tocht naar europa maakte ging tijdens de oceaan tocht iedere avond de klok 1uur vooruit wat wij best vermoeiend vonden want er is vanalles te doen op zo een schip en s"morgens sta je toch weer redelijk vroeg op tuurlijk heb je dan met de retourvlucht weer het tijdverschil maar bij thuiskomst slaap je wat langer die dag wat ik wel als advies mag geven verleng je ticket na de cruise met b.v. 4a5 dagen dan kun je nog iets van de stad of land waar je cruise eindigt want je ticket is reeds betaald je hoeft dan enkel maar een paar dagen hotel bij te boeken.

maar het is fantastisch!!!!

met vriendelijke groet ,

frans

• ingrid

Ik heb voor 2 Nov. v.a. Barcelona met de Costa Magica geboekt met stops in Madeira, Teneriffe, Barbados, St. Lucia, St. Maarten, Nassau en eindigen in Fort Lauderdale.

Verveling … Onmogelijk; er is altijd wil iets te doen en je komt altijd gezellige en vriendelijk mensen tegen.

De zuidelijke route via de Carrebean zal redelijk weer geven. Tevens loopt het orkaanseizoen op zijn einde en is het daar goed vertoefen.

Veel plezier op je Transatlantic!!