Waar te boeken??

• Ruby mama van 2!!

Hallo allemaal!

Hopelijk ontketen ik geen discussie als over de Carnival Valor…

Het is de bedoeling om in februari 2007 met zes volwassenen en een kind van twee jaar oud op cruisevakantie te gaan. Onze voorkeur gaat uit naar het Caribisch gebied. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie en veel verschillende berichten lees op dit forum, wie geeft mij tips en adviezen in waar en met wie te boeken?

Ik las bijvoorbeeld de route van de Valor, via Roatan e.d., en was daar best van onder de indruk, tot dat ik alle reacties over Carnival las.

Mogelijk hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden en helpen jullie ons een beetje op weg!!

Alvast bedankt voor jullie positieve reacties!

Groeten Ruby en familie

• Henk

Hallo Ruby,

in Nederland is Zeetours hoofdagent, verder hier wat adressen

van buro's in de USA.

www.zeetours.nl

www.cruisesonly.com zijn email is jparks@nlg.com

www.bestpricecruises.com

www.cruise411.com

www.cruise.com

www.csiseattle.com

er zijn er nog veel meer, in de USA boeken, moet je zelf je vliegreis

in Nederland kopen.

Er staan verslagen van de “Carnival Valor” op www.zoover.nl misschien

leuk om even te lezen, succes groeten Henk

• Ada

Cruisetravel.nl heeft een kantoor in Putten NL. met goed personeel, die kunnen je zeker verder helpen.

• Ruby mama van 2!!

Hoi Henk,

Bedankt voor je snelle reactie!

De berichten over Valor zijn zeer wisselend, ik weet het nog niet.

Wel valt op dat de prijzen, zeker gezien de koers van de dollar, gunstig zijn wanneer je direct boekt. Nadeel is dat je waarschijnlijk een hoop zaken over het hoofd ziet diet worden gergeld wanneer je all in boekt in Nederland.

groeten!

• Henk

Hallo Ruby,

heb je helemaal gelijk in, als je hier boekt ben je verzekerd van huis tot huis.

Hangt natuurlijk wel een prijs kaartje aan, maar mail eens naar Cruise Travel

of Zeetours dan heb je in ieder geval een prijs indicatie.

De vlucht only v.v. naar de USA is ongeveer tussen de € 300,00 en € 400,00

p.p daar komt bij evt. je transfers, en hotel overnachting in de USA.

En misschien kan je bij bovengenoemde wel een groeps korting krijgen ????

je bent met zeven personen dus het proberen waard, ga er een paar mailen

altijd leuk om van diversen prijzen te krijgen.

De prijzen in de Caribbean zijn in de USA heel laag op dit moment, reden ze

krijgen de schepen daar niet meer vol.

Als je “Carnival” niet ziet zitten probeer eens “Royal Caribbean” net een klein

stapje beter, succes Henk.

• Sandra

www.cruisetravel.nl..Topservice!!

Speel het safe en boek in Nederland. Je moet er toch niet aan denken dat er iets niet in orde zal zijn met kinderen? Rechtstreeks boeken zitten veel addertjes onder het gras, geloof me

Gr. Sandra

• Henk

Hallo Sandra,

noem eens wat van die addertjes, wij boeken al 10 jaar in de USA nog nooit

addertjes ondekt.

De topservice van Cruisetravel, heb je gelijk in, niets mis mee, hangt alleen

een prijskaartje aan, groeten Henk

• robin

Een kennis van mij heeft al zo'n 6 (of 7 weet niet meer) cruises geboekt bij een US travel agent in Miami. Ik heb nog nooit gehoord dat ze problemen hebben gehad. Een voordeel is dat ze wel nu en dan 100 of 200 dollar op hun seapass krijgen bijgeschreven om aan boord te spenderen.

Zolang ik nog goede prijzen kan vinden bij mijn huidige reisagent in Nederland, blijf ik hier boeken.

• Ada

Niet altijd is het prijsverschil zo groot. vandaar mijn opmerking ook bij cruisetravel te kijken.

In het verleden hebben wij zowel via cruisetravel, maar ook in de USA geboekt.

Per geval vergelijken en dan pas boeken.

Het voordeel van in de USA boeken is wel dat vaak annuleren tot 3 maanden voor vertrek gratis is en ook soms extra's als flessen wijn aan tafel e.d. gegeven worden.

• ingrid

Ik boek regelmatig met vacationstogo.com en niets anders als lof; goede prijzen + extra bonussen.

Helaas is er een groeiend aantal cruise maatschappijen dat US based agents niet meer non-US/Canadian residents mag boeken … zal wel met het geregelde prijsverschil te maken hebben.Ada schreef:

>

> Niet altijd is het prijsverschil zo groot. vandaar mijn

> opmerking ook bij cruisetravel te kijken.

> In het verleden hebben wij zowel via cruisetravel, maar ook

> in de USA geboekt.

> Per geval vergelijken en dan pas boeken.

>

> Het voordeel van in de USA boeken is wel dat vaak annuleren

> tot 3 maanden voor vertrek gratis is en ook soms extra's als

> flessen wijn aan tafel e.d. gegeven worden.