Tips voor excursies

• henry

Wie kan mij helpen aan leuke excursies en prijzen?Ik zal hier onder even mijn reis neer zetten welke eilanden ik bezoek.

Maar wel met de Victory

Dag 1 Vertrek Miami om 16:00 uur

Dag 2 Dag op zee

Dag 3 Aankomst Costa Maya, (Mexico) om 07:00 uur, vertrek 17:00 uur

Dag 4 Dag op zee

Dag 5 Aankomst George Town (Grand Cayman) om 07:30, vertrek 16:30 uur

Dag 6 Ocho Rios, (Jamaica) om 08:00 uur, vertrek 15:30 uur

Dag 7 Dag op zee

Dag 8 Aankomst Miami om 08:00 uur

henry

• Ada

Zoek bij www.cruise-critics.com indien engels geen probleem is de “Roll-call” van jouw cruise op.

Daar krijg je contact met mede-pasaagiers, die soms al het e.e.a. aan excursies onderling regelen.

Meestal kan je op de website van de cruise-maatschappij ook alle gegevens vinden over excursies die aangeboden worden.

• henry

Hoi Ada

Ja dat klopt maar ze hebben meerdere excursies he die je kan doen.Dus is mijn vraag welke is leuk en welke nou niet?

• bel

twee tips

1) ga eens in miami ontbijten op de ocean drive bij het news cafe

2) wij zijn in jamaica naar de dunes watervallen geweest (gewoon taxi genomen tussen de 5-10 dollar) Die kan je in het water beklimmen (wel even waterschoentjes

huren) en daarna terug even op het strand liggen.Ik vond het erg leuk om te doen.

is na een paar luie dagen wel weer eens even wat anders

bel

• botorama

boek een excursie nooit aan boord maar altijd aan land scheelt heeeeeel veel geld

• Robin

@botorama

Wat een kul advies. Ik noem al 1 voorbeeldje: Een excursie door het panamakanaal ga je zelfstandig regelen? Hahahaha…het is afhankelijk van de bestemming wat je wel en niet moet doen.

Kwalijk dat je mensen dit soort ‘advies’ geeft.