GlobalCruiseJob.com is de officiele agent voor Norwegian Cruise Line in Nederland en Belgie. Wilt u werken op een cruiseschip? Surf dan naar onze website www.globalcruisejob.com voor meer informatie.
Hallo,
Mijn naam is Storms Therry.Ik contacteer jullie via deze mail met de reden wat meer informatie te verkrijgen met betrekking tot werken op een cruiseschip.Deze sector is helemaal nieuw voor mij en kan me op het moment niet echt een volledig beeld voorstellen wat ik kan en zal verwachten als werknemer op een cruiseschip.Het is maar recent dat het idee in me op is gekomen om werk te vinden in een sector die helemaal anders is dan mijn vorige betrekkingen.Ik had gedacht aan een baan zoals keukenhulp aangezien ik al enige ervaring heb in de horeca.Zou ik jullie vriendelijk mogen vragen om me wat meer uitgebreide informatie toe te zenden en wat me te doen staat om als werknemer op een cruiseschip te starten.Ik dank jullie bij voorbaat.
Vriendelijke groeten,Storms
Therry
Dit is een heel oud bericht waar je op gereageerd hebt dus waarschijnlijk komen er geen reacties meer maar je vindt alle info op http://www.cruiseweb.nl/werkenopeencruiseschip.html.
Bert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?