He sheik..

• Ine

Ik neem aan dat je dezelfde bent als Robin?

Leuke route ga je varen.

Wij hebben jaren geleden het hele panamakanaal gedaan op de Amsterdam van HAL, die begon toen in Costa Rica/paciic kant via Panama city door het kanaal naar Curacao en via het HAL eiland in Ft. Lauderdale.

Ken je de webcam van het kanaal, dan kan je familie jullie door de sluis zien varen als je de tijd plus tijdsverschil opgeeft.

Uiteraard moeten ze dan wel bij Gatun locks kijken.

http://www.seacruisechat.com/panamacanal/

Dit communiiceert wat makkelijker dan de critics.

• Robin

Hey Ine,

Inderdaad dat ben ik :) Dit communiceert inderdaad wat prettiger, eigenlijk moeten we ook zo'n Nederlands forum hebben he. Ik ben op elk groot amerikaans board wel te vinden.

Dank voor de links, ik gebruik vaak kroooz-cams. Mijn ouders hebben we vaker gezien via de webcam en hebben daar screenshots van gemaakt. Ook laat ik altijd screenhots maken als we op Celebrity varen, altijd leuk voor als je thuiskomt :)

Ze kunnen elke camera gebruiken van het Panamakanaal, want we gaan door het hele kanaal. Ik ben benieuwd, het is de eerste keer door het kanaal.

Jij gaat met de Century, is dat de eerste keer met dit schip/rederij?

• Robin

Vergeet mijn laatste vraag, ik zag in je profile staan dat je 3 keer eerder met Celebrity hebt gevaren. Je hebt al een leuk cruise CV opgebouwd :D

• Ine

Ik denk dat ik inderdaad een voorbeeld ben van “verslaafd raken”

Niet alleen aan cruisen, ook aan cruise-critics e.d., waarvan ik een paar kennissen “live” heb ontmoet, hetzij in Amsterdam, maar ook in Las Vegas, LA etc., In Maart ben ik in Mexico en heb ook daar 2 x ontmoetingen met kennissen van de boards net langs komen cruisen.

Onze beste vrienden in NY waren ooit onze tafelgenoten op de Amsterdam. Na wat ontmoetingen daar en hier zijn we met zijn 4en in Maart naar Hawaii gecruisd.

In de loop van jaren ook een Amerika verslaving opgebouwd, leuk land om per huurauto te doen.

Kortom…als de financien het toelieten…