cabins

• Bernadette

Vraagje !

Hoe kom ik erachter hoeveel buitenhutten er nog vrij zijn op de Hal Rotterdam?

• Ine

Je kunt het niet voor alle hutten zien, maar via deze site net doen of je gaat boeken en als je dan een hutcategarie uitkiest, krijg je wat hutnrs te zien. Ook kan je de plattegrond opvragen op welk dek e.d.

Ik heb het al een beetje voor je voorbereid: Nu alleen nog aanklikken in de categorie die je wilt checken:

http://book.cruise-pros.com/travel/cruise/availability.rvlx?CruiseItineraryID=60586&promotionID=0&cruise_adults=0&cruise_seniors=2&cruise_child=0&cruise_infants=0&child_age_1=&child_age_2=&child_age_3=&child_age_4=&child_age_5=&child_age_6=&child_age_7=&residence=AL&cruise_departure_city=&ppNumber=&ppGender=&ppFirstName=&ppLastName=

Zeker de overtocht Rio-Middellandse zee? Leuke aanbieding, maar helaas pas niet in onze tijd.

• Ine

O ja en als je gty ziet, dat is een garantiehut. Je krijgt dan nog geen hutnummer. Als die categorie uiteindelijk toch vol is, krijg je automatische een hogere hutcagorie zonder extra bijbetalen. Meestal een goede deal!

• Bernadette

Ine ; dank je wel. Ik hoopte ,dat er een eenvoudiger systeem zou zijn ,zodat je in een overzicht zou kunnen zien wat geboekt is en wat niet.

Indaad de oversteek Rio -Lissabon .

• Henk

De Hal site openen www.hollandamerica.com je cruise opzoeken op de goede

datum ga je naar “price” daar staat achter de cat: hoeveel cabins er nog vrij zijn,

groeten Henk

• Bernadette

Bedankt Henk! Dit bedoel ik . Ik wist dat er een mogenlijkheid was, maar niet hoe!

• Ine

Ik vraag me af hoe je dat dan doet. Ik zie alleen available maar nooit een aantal en ook niet welk hutnummer of op welk dek etc.

Via bovengenoemde amerikaanse toeroperator zie je meteen welke hut en eventl. welk dek etc.

• Bernadette

Ha Ine ; ik zal proberen om het duidelijk uit te leggen.

-Klik :destinations aan.

-Klik: europe aan.

-Bij : find a cruise ( rechts) invullen: europe, april 2007 ,m.s Rotterdam, 9-16 dagen

klik op : search

-search results

-15 days spirit of discovery.

- klik nu op : price

-bij item airport tik in: netherlands

-klik aan: continue

Nu verschijnen alle beschikbare en niet beschikbare cabins.

• Cruiser

Volgens mij begrijpen jullie elkaar niet.

Ine bedoelt Cabin-nummers en Bernadette Cabin-soorten.

• Ine

Inderdaad Cruiser.

Op de door mij genoemde site (er zijn er meer) kan je nl. zijn welke cabinnummers er in een categorie vrij is. Weet je meteen ligging e.d.

Overigens was de HAL site toen ik vanochtend keek even buiten gebruik. Daarna nog niet verder gekeken.