ik ga 15 april naar new castle van uit ijmuiden hebben mensen dit al vaker gedaan en hoe vonden jullie dit dit is mijn eerste keer
Beste Peter
Wij hebben al diversen minicruises naar New-Castle meegemaakt en dit is voor ons toen ook de reden geweest om echte cruises te gaan maken.
Ik heb zelfs een hobbymatige website opgezet hiervoor www.minicruise.flashpage.nl.
Ik weet zeker dat jullie wat hebben aan deze site om een idee te krijgen van het maken van een minicruise.
Veel plezier!
Ivo
Ik weet het de discussie heeft al eens plaats gevonden.
maar..ik blijf het irritant vinden dat een FERRY verbinding tussen GB en NL zich een “cruise”: blijft noemen.
In tegenstelling tot een cruise moet je nl. voor alle maaltijden betalen en duurt de overtocht slechts 1 nacht. Deze overtocht is alleen gestart om mensen van A naar B te vervoeren….
nou het was echt fantasch die mini cruise en nu komt er weer een nieuw schip op de route ijmuiden newcastle namelijk ‘Princess of Norway’ wegens toename van de boekingen hebben dfds dat besloten ga misschien in november weer want dan is het christmas shopping in newcastle ik kan het iedereen aan raden om dit te doen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?