Nieuwe cruiseline!

• Robin

Royal Caribbean Internation (RCI) heeft vandaag bekend gemaakt dat onder de vlag van Celebrity Cruises een nieuwe luxe cruiseline is ontstaan. De deluxe tak van Celebrity heet Azamara Cruises. De Celebrity Quest en Celebrity Journey worden omgedoopt tot Azamara Quest en Azamara Journey.

Wat een verassring en ik mag zeggen dat dit zeer goed nieuws is. Wereldcruises, Antarctica zijn een greep nieuwe mogelijkheden die Azamara creeert.

Voor meer informatie zie:

http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=103045&p=irol-newsArticle&ID=996028&highlight=

• Robin

Typo: Royal Caribbean International (RCI)

• Robin

shit…nog eens fout gemaakt….

Royal Caribbean Cruises Ltd. is de groep, niet Royal Caribbean International ;)

• Sunnysky

Mooie Schepen! Hangt zeker wel een flink duurder prijskaartje aan voor een cruise met zo'n schip?

Ik las dat er 700 passagiers mee kunnen, hoeveel bemaningsleden zijn er aan boord?

Gr. Annette

• Robin

Elke stateroom heeft butlerservice, ik denk 1 bemanningslid op 2 passagiers.

• Sunnysky

En ik vond de Monarch of the Seas al zo Chique!

Lijkt me heerlijk om zo verwend te worden tijdens een vakantie Robin maar eh ik moet denk ik nog even wachten op deze service totdat ik met de VUT ga en dan huisje verkopen. Maar een mens moet altijd iets te wensen hebben toch? Aan de andere kant leven we nu! Dank je voor de info.

Gr. Annette

• Robin

Prijzen vallen best mee, gemiddeld rond de 1500,- per persoon voor 7 dagen cruise. Anders gezegd, het is ‘te doen’. ;)

Ik had een optie op de Azamara Quest in november, maar heb hem laten schieten voor een middellandse zeecruise. Reden is toch wel het onzekere weer in de San Blas eilanden en het hurricane season van en naar deze eilanden.

• Sunnysky

Nou dat valt zeker mee zeg! Voorlopig eerst maar heerlijk van onze Cruise genieten in Oktober maar misschien wel een optie voor volgend jaar, lijkt me wel erg gaaf.

Gr. Annette

• kees

cruise geboekt op celeb quest nu dus deze nieuwe matschappij

cruise is past op 02022008 doorvaart panamakanaal

gezien de veranderingen kijken we er nu al naar uit

• Robin

Kees, dat zal een prachtige ervaring worden op zo'n kleiner schip. Ik denk volgend jaar ook met Azamara te gaan, kan ik m'n punten volgens mij mee overnemen die ik bij Celebrity spaar.