coronacruises

• fulco

wie heeft er ervaring (goede of slechte) met corona cruises?

• Robin

Geen ervaring, maar heb de site bekeken en kom tot de conclusie dat er nogal wat schepen opstaan die niet meer beschikbaar zijn maar wel nog op de site staan vermeld. De schepen die wel nog onder de huidige naam in de vaart zijn, kun je rekenen tot budgetschepen.

Ik vind het eerlijk gezegd best een wazige site, misschien kun je beter een reis die je op hun site ziet, boeken bij Cruisetravel.

• Henk

Hallo “Fulco” , vrienden van ons varen 2 á 3 keer per jaar met de door Corona

aangeboden schepen en niets anders dan goeds.

Op de meeste van hun schepen is alles “alles inclusief” ook de bar.

Corona is alleen geen lid van de ANVR, kijk niet naar een wazige site, maar

naar de prijs, het schip de “Pacific” die zij aanbieden is een heel leuk schip.

Wij hebben er op gevaren toen was de naam nog “Pacific Princess”.

groet Henk

• Robin

Ter verduidelijking, Corona is een reisorganisatie maar hebben geen schepen.

Ik heb de prijzen vergeleken (zover dat kon met die site) met Cruisetravel en de dagprijzen van Cruisetravel liggen lager dan de webprijzen van Corona. Daarnaast zijn sowieso 2 schepen van Pullmantur niet meer te boeken omdat deze zijn verkocht.

Waarom daar boeken als je ook voor die (lagere) prijs ergens met ANVR kunt boeken en die WEL een up-to-date pagina met dito prijzen hebben?

• Henk

Lezen, ik zeg aangeboden schepen, Fulco vraagt naar Corona.

• Robin

Henk, jij schreef “Op de meeste van hun schepen is alles ”alles inclusief“ ook de bar.”

Dus ik LEES goed, ik dacht toch echt dat daar HUN schepen was te lezen. Sorry dat ik op je tenen stond.

• Henk

Ik dacht iemand met zoveel ervaring snapt dat maar schijnbaar niet, trouwens

“jou Cruistravel” is 50% duurder als Corona, fijne (natte) dag Henk

• Robin

Henk, het is niet MIJN cruisetravel. Ik geef alleen aan dat je ook voor die prijs MET ANVR voorwaarden kunt boeken. Cruisetravel geeft dagprijzen, Corona moet ook de prijzen opvragen op het moment van boeken. Ik kan me niet voorstellen dat je bij Cruisetravel dan duurder uitbent en zeker geen 50%.

Henk schreef: “Ik dacht iemand met zoveel ervaring snapt dat maar schijnbaar niet…”

Heb je een slechte dag ofzo?

• Henk

Hoi Robin,

nee hoor alleen vanaf 6.00 tot 9.00 file en file, wordt je niet vrolijk van.

Kijk bij Cruisetravel, komt er €300,00 voor een vlucht bij, maar ik heb

met beide niets, ik wens je fijne dagen toe, groet Henk (Einde)

• Robin

Henk, de cruises waar de vlucht niet bij is inbegrepen, staan vermeld zonder prijs. De cruises waar staat “vlucht inbegrepen” is een vanaf prijs en staat in kleine lettertje de test “*bij 2 volw.in dezelfde hut exclusief vlucht(en)” ;)

Vertel me wat over files…wordt er agressief van :(