ik zou best wel een keer een cruiseschip van binnen zien dus nu ben ik benieuwt of je ook scheepsbezoeken doen en waar je die moet boeken dan want dat weet ik echt niet wie kan mij helpen wie o wie
Peter; ik en velen met mij hebben zo'n uitnodiging gekregen van Cruise Travel . Wij waren z.g ‘uitverkoren’ de Jewel te bezichtigen als speciale klant. Laat mij niet lachen; we hebben nog nooit bij ze geboekt.
Wat ik mij ervan kan herinneren was , dat het van 8.00 -12.00 uur is en 7,50 euro kost.
Ik vind het niks, heb gelijk de mail met uitnodiging weggeklikt. Voor dag en dauw in Amsterdam zien te komen en je auto zien kwijt te raken …… En waarvoor is die 7,50 euro ? Voor 1 kopje koffie? Zal toch wel ‘gratis’ zijn!? Uiteindelijk wil Cruise Travel nieuwe klanten binnenhalen en dan geld vragen voor een consumptie ; Nee; not my cup of tea!
Maar misschien ‘zie ’ ik het verkeerd en heeft iemand anders er een andere mening over.
Inderdaad, ook wij hebben nog nooit bij Cruisetravel geboekt en toch een uitnodiging gekregen. Dat ze 7,50 vragen vind ik geen probleem. Voor mensen die nog nooit een schip van binnen gezien hebben of juist scheepsverslaafd zijn, krijgen ze voor 7,50 de kans om dit mee te maken. Of Cruisetravel hier iets aan wil verdienen, maakt me niet zoveel uit. Ze geven mensen een kans, toch?
Ik vind het de kneuterigheid ten top!
Het gaat mij natuurlijk niet om die 7,50 . Maar het is de mentaliteit, snap je? Wat verdienen ze nou aan een groep van misschien 50 mensen? Meer zullen het er vast niet zijn . Zo'n groep moet te behappen zijn. Maakt op mij de indruk van ‘spruitjeslucht cultuur’. Wanneer ze zo met hun aspirantklanten omgaan , dan is dit representatief voor hun bedrijfsvoerig volgens mij…………..of zie ik het verkeerd?
Maar je hebt gelijk , dat het DE kans is om een schip van binnen te bekijken.
hallo allemaal
ik heb nu 2 scheepsbezoeken geboekt alleen eentje bij een ferry maatschappij
en de 2e op de star princess nou heb ik van iemand gehoord als je naar phoenix reisen maild en vraagd of je aanboord mag kijken zullen meestal wel ja zeggen
ik ben bezig om een kijkje te kunnen nemen aanboord van de ts maxim gorki in amsterdam 1-12-2007
dus wacht niet telang
mvg daan Robin schreef:
0ok wij tekenen vaak in op scheepsbezoeken in de haven van Rotterdam of Amsterdam, wij hebben er weer 2 uit staan t.w een bezoek aan de Star Princess op 21 september en de Norwegian Gem op 4 oktober.
Veelal vindt je intekenlijsten op de cruise site,s van de rederijen of cruise buro,s.
Wij hebben dit aangevraagt via intekenlijsten van www.cruiseplus.be en www.cruisetravel.nl
veel succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?