Star Princess, 08.00-18.00 u,

• john bik

Hallo,

Ik wil zaterdag de aankomst van de star princess gaan bekijken, wie weet aan de hand van de voorspelde tijden wanneer het schip ongeveer in hoek van holland aan zal komen kan dit ± 07.0uur zijn.

Men geeft een tijd aan van 08.00-18.00uur. dit is zeker het tijdstip dat de boot is aangemeerd en weer wegvaart.

In afwachting

groeten

john

• Sunnysky

Hoi John!

Sorry voor de late reaktie, maar morgen komt te Grand Princess aan in Rdam dat heb je al gezien waarschijnlijk.

Ik begrijp een beetje dat je in de buurt van HvHolland woont dus hier een optie :

voorspelling van het weer is ok, langs de waterweg vanaf Sdam, Vlaardingen, Maassluis, HvH zijn heerlijke plekjes te reserveren vwb een Restaurarant of Terras.

Andere optie: neem een Picknick Mand ( Late PN) mee met lekkere broodjes, Tapas en een heftig flesje wijn er zijn geweldige plekjes om neer te strijken langs de Waterweg! En dan vanaf een uur of 6 (18.00h) gewoon lekker weg dromen met de GP die langs drijft. MMMM.

Fijne avond en geniet ervan morgen!

Gr. Annette

• Sunnysky

Ik heb genoten! Jij ook?

Gr.A.

• peter

ik ook het is wat als je dat voor bij ziet varen

• Vic Schepers uit Hoofddorp

Hallo Werkelijk een geweldige WEBCAM een van de mooiste / Leukste die ik ben tegengekomen.

Ik weet niet wie hem heeft staan (wel zo ongeveer waar natuurlijk) maar mijn complimenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een opmerking: wat te denken van een temperatuur meter in een van de hoeken in C en in F

Vic