disney cruise line

• eer

Beste Lezer,

Wie weet bij welk (Nederlands) reisbureau je een Disney cruise line kan boeken. Ik heb bij diverse reisbureau's gevraagd, echter die kunnen alleen Royal Carribean, Costa, MSC, Celebrity e.d boeken.

• Ine

Stuur ze een e-mail met deze vraag, er moet in Europa zeker een generaalagent/vertegenwoordiger zijn omdat ze ook naar Europa (gaan) varen.

Kijk op deze site en vul je vraag in.

https://secure.disney.go.com/dcl/en_US/general/contactUs?name=ContactUsPage

• Sunnysky

Beste Eer!

Ik wil geen reclame maken maar ik denk dat Cruise Travel hier geen probleem mee heeft om te boeken.

Maar eh waarom Disney Cruise?

Veel liefs,

Annette

• Sunnysky

Begrijp me niet verkeerd! Ik denk dat je kinderen mee wilt meenemen op een Cruise en snap heel goed als je gaat voor de Disney Cruise.

Maar ik ben een beetje bang dat je heel de week Mickey & Goofy in je nek heb hangen dus zit je daar wel op te wachten?

Misschien een leuke optie om (als je vanaf Miami vertrekt) je 2 dagen eerder aankomt in Orlando en dan Disney bezoekt (Magic Kingdom en de highlights daar)

daarna heerlijk een Cruise gaat maken, je hebt dan al zoveel Mickey's & Friends gezien op het vaste land, kan je daarna heerlijk genieten op de normale Cruise boat. Er is ook voor Kids zoveel te doen op de “normale” Cruise schepen.

Zomaar een ideetje hoor.

Groetjes, Annette

• nedcruise

Hallo,

Disney is inderdaad moeilijk te boeken in Nederland. Dit vanwege het feit, dat de schepen praktisch altijd zijn volgeboekt. Ik zou direkt bij Disney, of bij een USA reisburo proberen te boeken.

Disney is met kinderen zeker een aanrader en de meeste verslagen zijn uiterst positief.

Op mijn site op pag. Schip/Rederij en dan de hyperlink Disney kun je veel te weten komen over deze rederij.

Nog verdere vragen, stuur svp een mailtje.

Mvrg.

Harm Brink - www.nedcruise.infoeer schreef:

>

> Beste Lezer,

>

> Wie weet bij welk (Nederlands) reisbureau je een Disney

> cruise line kan boeken. Ik heb bij diverse reisbureau's

> gevraagd, echter die kunnen alleen Royal Carribean, Costa,

> MSC, Celebrity e.d boeken.

• eer

Beste lezer (en Annette)

Normaal gesproken zijn Disney cruises best wel duur vergeleken met andere cruises.

Ik zag op twee verschillende amerikaanse site een zeer leuke last minute aanbieding staan van Disney cruises. (vertrekdatum en havens kwamen perfect uit)

Normaal gesproken neem ik contact op met Cruisetravel en/of Zeetours e.a. en meestal kunnen zijn wel voor dezelfde prijs leveren. Echter nu kreeg ik te horen dat zij geen Disney cruises konden boeken. Ook op Nedcruise stond dat het moeilijk was om vanuit Nederland te boeken en met GOOGLE kwam ik ook niet verder. Ik vond het jammer (zacht uitgedrukt) en vreemd dat ik niet kon boeken .

Voor die aanbieding had ik Disney wel willen proberen. We gaan nu cruise met de Costa Serena vanuit Venetie (tips - altijd welkom)

Mocht iemand ervaring hebben met het boeken van Disney cruises via Nederland dan zou ik dat graag van u vernemen. In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de snelle reactie. Ik ben trouwens een trouwe bezoeker (lezer) van dit forum.

groeten van Eer

• marij

deze disney boot kwamen wij 2 keer tegen in de haven van rome

marij

• Robin

Jammer dat je voor Costa gekozen hebt, toch wel een aanzienlijk kwaliteitsverschil tussen Disney en Costa als ik de reviews en reisbureau mag geloven. Maargoed, ieder zijn voorkeur.

• Sunnysky

Ik heb de ervaring “Disney” gelezen op jouw “favoriete site” Robin en daar komt Disney er niet zo goed af! Misschien zie ik het verkeerd (ik heb geen Kids) maar zou het echt niet gaan vervelen een week lang Disney Disney Disney? Wat ik hoor van collega's vinden ze een weekend Euro Disney toch wel genoeg. Nogmaals er zijn zo veel leuke excursies en workshops voor kinderen op de andere Cruise Lines toch?

Groetjes, Annette

• Robin

Ik zou nooit Disney kiezen, zelfs niet als ik kinderen zou hebben. Maar de vergelijking tussen Disney en Costa is ook een beetje scheef. Costa is toch wel een budget maatschappij onder de vlag van Carnival die een paar niveautjes onder de gevestigde orde zit, denk aan Princess, HAL, Royal Caribbean, Celebrity. Daarom vind ik het dan wel weer jammer dat ze voor Costa hebben gekozen en niet gekeken hebben naar wat upscale schepen en dito voorzieningen voor kinderen.