disney cruise line

• eer

Beste Robin,

Ik kon niet boeken voor Disney en we wilde nog op korte termijn weg. Kan jij wel Disney boeken???, Cruisetravel boekt nl geen Disney. Heb ik gevraagd aan Cruisetravel. Ik ben nog nooit met Costa geweest, wel met Celebrity (infinity en vernieuwde Century ) en met Royal Carribean en Carnival. Ik weet dat het schip minder is dan Celebity en dat er Italianen in overvloed zullen zijn, maar ja het is het nieuwste schip (serena) en volgens zeggen is het voor de kids superleuk en blijkt het eten goed te zijn. Helaaaaas zitten wij nu aan het hoogseizoen vast en voor de prijs € 1528,00 (totaal) wilde wij het wel proberen. Wie is er al met Costa Serena geweest en kan ons wat tips geven!

groetjes Eer

• Robin

Oke, dan maakt de keuze voor Costa zeker logisch maar ook minder tragisch ;)

Als je al diverse schepen en standaarden geproeft hebt, dan kun je je zelf ook alvast goed voorbereiden op de cruise met Costa. Heel bewuste keuze dus en jullie beseffen ook goed dat het anders zal zijn. Maar een cruise blijft een cruise, kortom, veel plezier, veel goed eten en veel mooie omgevingen bekijken.

Dus….Veel plezier op de Serena, verwachtingen bijstellen en jullie zullen een supervakantie krijgen.